Gå til innhold

Quotes - hva sier det om meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine to:

'Enjoy the little things in life because one day you`ll look back and realize they were the big things.'

'Life is a bitch, and then you die.'

Haha, sier dette noe om hvordan jeg ser på livet? Det er vel to helt forskjellige syn...

Har du noen favoritt quotes?

Anonymous poster hash: e2851...dce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Live fast. Die Young. Leave behind a pretty corpse...  :fnise: 

Anonymous poster hash: 5afae...93d
  • Liker 1
Skrevet

Mine to:

'Enjoy the little things in life because one day you`ll look back and realize they were the big things.'

Haha, sier dette noe om hvordan jeg ser på livet? Det er vel to helt forskjellige syn...

Har du noen favoritt quotes?

Anonymous poster hash: e2851...dce

Jeg ville sagt at du har en holdning der du verdsetter små ting, samtidig som du innser at der er kjipe ting med livet og det er ikke alltid man kan gjøre så mye med det. Virker som det kan gi en litt laidback holdning der du innser at noen ting bør man bare gi faen i og ikke stresse over, samtidig som man tar seg tid til å nyte de små gleder i hverdagen. Dette er en holdning som gjør livet litt lettere.

Anonymous poster hash: 96b29...422

Skrevet

"Det er i motbakke det går oppover" og "Det er mer mellom himmel og jord enn de fleste andre steder"...

Sier det noe om meg? Nei, det tror jeg egentlig ikke. Det første bruker jeg når jeg syns ting er tungt, det andre når noen lurer på om jeg tror på spøkelser. ;)

Anonymous poster hash: 1e84b...137
Skrevet

Mine to:

Har du noen favoritt quotes?Anonymous poster hash: e2851...dce

De har sammenheng. Det forteller at du har en avslappet holdning til livet. Gidder ikke å je gå deg opp i bagateller og evner å se det positive i hverdagen. Dette er fine holdninger og du slipper unna mye grums med den holdningen der! Om du klarer å leve opp til den da.

Anonymous poster hash: 24008...649

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...