AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 Kan nav sykmelde meg fra dagpenger? Trodde det var legen som gjorde det? Legen sa jeg måtte høre med nav ble usikker. Anonymous poster hash: 3fbda...eb9
Angelheart2 Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 NAV sykemelder ikke, det er det alltid legen som gjør. Hva mente legen din at du skulle høre med NAV om? Dersom du går på dagpenger og er for syk til å kunne jobbe, skal du sykemeldes av legen din på samme måte som om du hadde hatt en jobb.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #3 Skrevet 18. september 2015 NAV sykemelder ikke, det er det alltid legen som gjør. Hva mente legen din at du skulle høre med NAV om? Dersom du går på dagpenger og er for syk til å kunne jobbe, skal du sykemeldes av legen din på samme måte som om du hadde hatt en jobb. Jeg skjønte ikke helt egentlig, ble litt forvirret, hun var for opptatt til å prate med meg i tlf så fikk bare beskjed fra kontoret der. Men jeg skal søke om aap snart også. Ble ikke no klok av det her.Anonymous poster hash: 3fbda...eb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå