Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Muligens et dumt spørsmål men siden jeg aldri har hatt kort hår spør jeg. :wink:

Når jeg kurer håret mitt tar jeg bare i lengden, det samme gjelder med balsam. Grunnen er at håret øverst på hodet ikke trenger behandling og blir fett om jeg tar noe annet enn shampo i det.

Bestilte her om dagen en kur til søstra mi da moren min ymta frampå om at hun også kunne tenke seg noe slikt til bursdagen sin, men hun har kort hår.

Hvordan er det med kuring og kort hår? Vil jo ikke det skal bli fett på henne. Noen å anbefale eller andre behandlinger? Gjerne fra lookfantastic hvor jeg bestiller fra.

*Rope på Ethereal* :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke:

Trenger hun noen kur, da? Ikke vits i å skyte spurv med kanoner... Jeg har kort hår selv, og bruker bare å la balsamen sitte i noen minutter ekstra innimellom. Kerastase Resistance er super til den bruken.

Skrevet

Tja, vet ikke jeg. Hun har aldri hatt noe sånt og hadde så lyst på en eller annen behandling til håret som er litt tørt. Kjøpte Redken Anti-Snap til søstra mi som hun syntes var så grei fordi det var leave in.

Skrevet

Anti Snap er kjempebra; den vil nok aldri gjøre håret fett, for det er mer en tyntflytende gele i formen. Hvis håret hennes bare er litt slitt, holder det med bruk ca annenhver dag, hvis ikke kan det bli for mye. Jeg har kort hår som er farget og herjet med, og bruker den ca annenhver dag.

Hvis håret blir stivt og tørt etterhvert, er det fordi hun kanskje trenger litt fuktighet i tillegg, i form av en balsam eller fuktighetskur. Da kan hun trygt kutte ned på bruken av Anti Snap.

Skrevet

Har Anti Snap selv og synes den er veldig bra - også lukter den så godt.

Hun farger jo håret fordi det egentlig er grått og jeg synes det ser og kjennes litt tørt ut.

Bra! Takker. :bukke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...