Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #1 Skrevet 20. september 2004 Er på jakt etter det. Men de burde helst være større en de som ligner på et A4 ark i størrelsen. De fleste er antagelig til og med mindre. Bor i Oslo som burde ha slikt, men hvor?
hilli Skrevet 20. september 2004 #2 Skrevet 20. september 2004 Sist jeg kjøpte glansbilder, som var ca 15 år siden, kjøpte jeg de i lekebutikker.
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #3 Skrevet 20. september 2004 Takk for raskt svar:) Det var også det jeg gjorde da jeg var liten, men idag er det ikke mange leketøysforretninger som fører det lenger. Kanskje jeg ikke har vært i de riktige. FÅr antagelig sjekke det ut litt til.
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2004 #4 Skrevet 20. september 2004 Bokhandlere selger også glans. har og sett glans på Nille
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #5 Skrevet 20. september 2004 Takk for info pulverheksa! Men er de store de som de selger på Nille?
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #7 Skrevet 21. september 2004 Panduro har nok glansbilder. I tillegg så jeg at de hadde mange hos Globus Hobby i Pilestredet. Men jeg vet ikke om de er store, altså.
sommerfuglene Skrevet 21. september 2004 #9 Skrevet 21. september 2004 Glansbilder selges på lekebutikker, bokhandlere, hobbybutikker. "Sprell" og "Riktige leker" har kanskje det du leter etter. Ellers selger Barnemuseet i Stavanger gammeldagse glansbilder, så du kan jo ta en titt på internett-siden deres og se om du kan bestille fra dem!
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2007 #10 Skrevet 27. desember 2007 Siden vi snakker om glansbilder - vet noen hvor jeg kan selge min samling på 2-300 glansbilder fra 50-60-70 tallet? Jeg finner ikke noen steder på nettet hvor slikt er diskutert. På 70-tallet var det mange nettsteder om glansbilder - nå er de fleste borte (hoho) Noen som vet hvor man kan gå for å vurdere/selge/diskutere samlingen min? Hilsen Meg.
Gjest Veronica Mars Skrevet 27. desember 2007 #11 Skrevet 27. desember 2007 På 70-tallet var det mange nettsteder om glansbilder - nå er de fleste borte (hoho) :klø: På 70-tallet var ikke internett oppfunnet ennå.
Gjest glansbildet Skrevet 27. januar 2008 #12 Skrevet 27. januar 2008 Siden vi snakker om glansbilder - vet noen hvor jeg kan selge min samling på 2-300 glansbilder fra 50-60-70 tallet? Jeg finner ikke noen steder på nettet hvor slikt er diskutert. På 70-tallet var det mange nettsteder om glansbilder - nå er de fleste borte (hoho) Noen som vet hvor man kan gå for å vurdere/selge/diskutere samlingen min? Hilsen Meg. Du kan selge glansbildene dine på QXL.no Der er det glansbilder populære. Er de riktig fine, så bør du selge dem enkeltvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå