Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt GLANSBILDER?Helst STORE!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er på jakt etter det. Men de burde helst være større en de som ligner på et A4 ark i størrelsen. De fleste er antagelig til og med mindre.

Bor i Oslo som burde ha slikt, men hvor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg kjøpte glansbilder, som var ca 15 år siden, kjøpte jeg de i lekebutikker.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for raskt svar:)

Det var også det jeg gjorde da jeg var liten, men idag er det ikke mange leketøysforretninger som fører det lenger. Kanskje jeg ikke har vært i de riktige. FÅr antagelig sjekke det ut litt til.

Skrevet

Bokhandlere selger også glans.

har og sett glans på Nille

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for info pulverheksa! Men er de store de som de selger på Nille?

Gjest Anonymous
Skrevet

Panduro har nok glansbilder. I tillegg så jeg at de hadde mange hos Globus Hobby i Pilestredet.

Men jeg vet ikke om de er store, altså.

Skrevet

Glansbilder selges på lekebutikker, bokhandlere, hobbybutikker. "Sprell" og "Riktige leker" har kanskje det du leter etter.

Ellers selger Barnemuseet i Stavanger gammeldagse glansbilder, så du kan jo ta en titt på internett-siden deres og se om du kan bestille fra dem!

• 3 år senere...
Skrevet

Siden vi snakker om glansbilder - vet noen hvor jeg kan selge min samling på 2-300 glansbilder fra 50-60-70 tallet?

Jeg finner ikke noen steder på nettet hvor slikt er diskutert.

På 70-tallet var det mange nettsteder om glansbilder - nå er de fleste borte :( (hoho)

Noen som vet hvor man kan gå for å vurdere/selge/diskutere samlingen min?

Hilsen Meg.

Gjest Veronica Mars
Skrevet
På 70-tallet var det mange nettsteder om glansbilder - nå er de fleste borte :( (hoho)

:klø: På 70-tallet var ikke internett oppfunnet ennå.

• 1 måned senere...
Gjest glansbildet
Skrevet
Siden vi snakker om glansbilder - vet noen hvor jeg kan selge min samling på 2-300 glansbilder fra 50-60-70 tallet?

Jeg finner ikke noen steder på nettet hvor slikt er diskutert.

Noen som vet hvor man kan gå for å vurdere/selge/diskutere samlingen min?

Hilsen Meg.

Du kan selge glansbildene dine på QXL.no

Der er det glansbilder populære. Er de riktig fine, så bør du selge dem enkeltvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...