AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 Jeg og sambo har blitt enig om å velge 3 fadre hver. Jeg har i utgangspunktet tenkt at søsteren min og en god venninne av meg skal være fadder, men så står jeg igjen med 1 fadder (altså jeg må jo ikke velge tre). Men jeg vet om flere som har valgt en av besteforeldrene. Men hvem skal jeg velge? Min mor eller far? Jeg vet jo ikke om vi kommer til å få flere barn, så det er jo ikke sikkert den som ikke blir valgt nå får være fadder neste gang. Hvem valgte du til fadder og hvorfor? Anonymous poster hash: 23e59...59b 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 Hm? Skal dere ha 6 faddere til 1 barn? Blir ikke det litt voldsomt? Personlig ville jeg ikke valgt en besteforelder, blir ikke det litt sårt for den som ikke ble valgt? Skal man velge en person hadde jeg valgt en som var singel eller en person der det falt seg naturlig at kjæresten ikke ble med (eksempel god venn der du ikke kjenner kjæresten så godt) Anonymous poster hash: 80705...523
-venter- Skrevet 18. september 2015 #3 Skrevet 18. september 2015 Seks faddere hørtes mye ut. Vi valgte to, to som kunne gjøre den jobben som faddere skal, nemlig be for og med barnet vårt, hjelpe oss å oppdra barnet i den kristne tro samt være gode omsorgspersoner. Nestemann får nok de to samme, samt et vennepar 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #4 Skrevet 18. september 2015 Mamma (gudmor), søstra mi, mormor og en venninne er faddere. Valgte ingen fra barnefars familie, siden de har en annen tro, men søsteren er en slags gudmor Anonymous poster hash: 80afc...8b7 1
Enamorada Skrevet 18. september 2015 #5 Skrevet 18. september 2015 Søstera mi skal være gudmor til alle mine barn. Ingen gudfedre.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #6 Skrevet 18. september 2015 Vi har 6 faddere på hvert barn. 1: to venninner av meg, ene søskenbarnet mitt, samboers kompis og samboers søster og svoger. 2: Broren min, to vennepar og en kopis av samboer. 3: Samboers søster, min søster og svoger, mitt fadderbarn og et vennepar. Anonymous poster hash: 266ec...54c
^^Belle^^ Skrevet 18. september 2015 #7 Skrevet 18. september 2015 Vi har 4 faddere til eldste og 5 til yngste. Alt i relasjon til meg. Jeg valgte bevisst kun familie, mens mannen valgte litt i hytt og pine. 1: bror, søster, svigerfar og mannens kompis. 2: stesøster, mamma, svigermor, svoger og mannens kompis.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #8 Skrevet 18. september 2015 Vi har valgt tanter/onkler, blir liksom litt mer personlig når det ikke er så mange synes jeg Første gangen var det min søster og svoger. Andre gangen var det hans bror. Tredje gangen var det hans andre bror og svigerinne.Anonymous poster hash: 14572...c7c
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #9 Skrevet 18. september 2015 For oss var det viktig med minst en fadder som ikke var i nær familie. Vi har også ønsket å ha faddere av begge kjønn. Vi ville helst ha yngre faddere, dessuten var besteforeldregenerasjonen allerede "brukt opp" av våre søsken. Barn 1: min søster, hans yngste bror, min beste venninne. Barn 2: hans søster, min far, hans bestekompis. Barn 3: hans mor, dåpsbarnets kusine (som har bursdag på samme dag som barnet), min kusine, hans eldste bror.Anonymous poster hash: 3ccaf...121
MissStiles Skrevet 18. september 2015 #10 Skrevet 18. september 2015 Søsteren min, søsteren hans + mannen hennes er faddere til datteren vår. Det holder med 3 faddere.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #11 Skrevet 18. september 2015 Seks faddere!? Våre barn har en fadder hver. Ikke i nær familie. Søsken og foreldre er uansett knyttet til barnet, så vi så ikke behovet for at de skulle være faddere også.Anonymous poster hash: 0ea12...9dd
A4-livet Skrevet 18. september 2015 #12 Skrevet 18. september 2015 Her ble det våre tre søsken pluss bestekameraten til mannen (som også er min svoger, så er jo familie det også)
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #13 Skrevet 18. september 2015 Her er alle fire besteforeldre faddere til eldste, mens to besteforeldre, en onkel og far til barnet er fadder for yngste. Anonymous poster hash: bb361...4a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå