Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hvis jeg hadde eggløsning 2-3 sep. Burde ikke mensen ha kommet nå.? Fikk bekreftet for en uke siden at slimhinnen er også ganske tykk

Anonymous poster hash: 0f85d...50c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, da burde du få mens senest i dag, hvis du har 14 dagers lutealfase.

Anonymous poster hash: 4caf3...fbf
Skrevet

Jo, da burde du få mens senest i dag, hvis du har 14 dagers lutealfase. Anonymous poster hash: 4caf3...fbf

Vet ikke hvor lang lutealfasen min er en gang -:-(

Skrevet

Jeg hadde eggløsning 1-2 sep og fikk positiv test på tirsdagen:)

Så mensen din burde vel ha kommet til nå..

Anonymous poster hash: 20cc0...760

Skrevet

Jeg hadde eggløsning 1-2 sep og fikk positiv test på tirsdagen:)

Så mensen din burde vel ha kommet til nå..Anonymous poster hash: 20cc0...760

Mener du tirsdag 15 sep? Gratulerer så mye. Jeg testet også i dag. Men den var negativ. Testet du med clear blue? Hvor mange uker er du på vei?

Skrevet

Mener du tirsdag 15 sep? Gratulerer så mye. Jeg testet også i dag. Men den var negativ. Testet du med clear blue? Hvor mange uker er du på vei?

Takk:) Tirsdag den 15.sep ja. Det var ca ikm. Brukte Clearblue digital og kun den. Er så greit å slippe og tyde noen streker. Jeg er 4 uker på vei, i min 5. uke:)

Noen produserer jo hcg sent, men om du ikke har fått mensen enda så er det jo rart. Om den ikke er kommet i løpet av neste uke, så burde du vel ta en liten tur til legen.

Anonymous poster hash: 20cc0...760

Skrevet

Jeg har ennå ikke fått mensen. Fikk brun utflod på torsdag. Tenkte endelig har mensen kommet så vi kan komme i gang med ny PP. Men nei da den spottingen hadde jeg bare på torsdag. Etter det er det ingen ting. Lurer på hva som skjer. Testen er også negativ.

Ts

Skrevet

Pleier du å ha regelmessige sykluser? Hvor lange sykluser? Hvordan vet du du hadde el den dato?

Skrevet

Pleier du å ha regelmessige sykluser? Hvor lange sykluser? Hvordan vet du du hadde el den dato?

Syklusen min ligger på 30-34 dager.

Jeg var hos gynekolog som fortalte at jeg hadde eggløsningen 2-3 sep og at slimhinnen ser ogaå tykk ut. Han mente mensen vil dukke opp snart. Men nei den kommer ikke

Skrevet

Syklusen min ligger på 30-34 dager.

Jeg var hos gynekolog som fortalte at jeg hadde eggløsningen 2-3 sep og at slimhinnen ser ogaå tykk ut. Han mente mensen vil dukke opp snart. Men nei den kommer ikkeAnonymous poster hash: 0f85d...50c

Om mensen kom den 17 september, hadde syklusen denne gangen også vart 30-34 dager? Når var syklusdag 1?
Skrevet

Om mensen kom den 17 september, hadde syklusen denne gangen også vart 30-34 dager? Når var syklusdag 1?

Syklusdag 1 var 17 august

Skrevet

Ingen?

Skrevet

Ingen?

Ingen hva? Det er vel ingen her som kan svare deg på om du er gravid?

Anonymous poster hash: b019d...538

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...