Gå til innhold

Lønn i butikk (uten utdanning)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som jobber i klesbutikk, kiwi, kid, mm. hvor mye tjener du? Hva har du i timen? Skriv gjerne også hvor du jobber.

Anonymous poster hash: 2ce18...7a6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

155, matbutikk  :)

Anonymous poster hash: ed86c...edc
Skrevet

Fikk 146kr eller 156kr i timen da jeg jobbet i ICA. De følger tariff. Har en venninne som jobber på Joker, hun tjener bare 110kr ellerno.

Det er bedre betalt på McDonalds.

Anonymous poster hash: d6bdc...538
Skrevet

Fikk 146kr eller 156kr i timen da jeg jobbet i ICA. De følger tariff. Har en venninne som jobber på Joker, hun tjener bare 110kr ellerno.

Det er bedre betalt på McDonalds.

Anonymous poster hash: d6bdc...538

Fra McDonalds sin hjemmeside: 

Betingelser

For medarbeidere i alderen 18 -20 år er startlønnen 123,04,

Jeg får da 155 i timen + tillegg. Som da vil si at for eksempel når jeg jobber i kveld får jeg 177kr  i timen frem til 21.00 og 200 kr timen etter det. 

På en lørdag får jeg 200kr i timen etter 13.00 og 245kr  i timen etter 16.00. Veldig greit når jeg er 19år og stort sett jobber kveldsvakter. Får vanligvis 2000-3000 utbetalt ekstra bare i tillegg.  200-250 kr i timen synes jeg er veldig greit :-)

Jobbet faktisk hos McDonalds en stund da jeg var 17år og fikk ganske mye mindre enn det ja.... :)

Anonymous poster hash: ed86c...edc

Skrevet

Jobber i klesbutikk(en av de store kjedene.)

Har full ansiennitet og butikkjeden følger tariff, så jeg har 183 kr timen + tillegg.

Anonymous poster hash: c1539...012
Skrevet

Da jeg jobbet på Kiwi fikk jeg 125 kr timen. Det var første jobben min, så det var startlønna for meg.

Anonymous poster hash: 2d171...e02
Skrevet

154 kr i timen (startet på 145 i 2013). Om jeg jobber mer enn 48t i måneden får jeg i tillegg kvelds- og helgetillegg. Matbutikk.

Skrevet

Den startlønna fra McD er for 18-åringer, en lønn de har maks i 4 måneder før de spretter opp på 20-års lønn som er 156,02.

Neste lønnsøkning er da 2 års ansiennitet.

McD følger hotell og restaurant tariff, med noen øre ekstra for å være godt innafor.

Skrevet

Samboer har 186kr timen første året i skobutikk i tilegg til de vanlige UB satsene på kveld. Ingen utdanning og er 30 år..

Anonymous poster hash: 57f24...4d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...