AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 Jeg har noe på gang med en. Vi har holdt på en god stund, men vi har ikke kommet noe lengre i "forholdet" pga. diverse grunner. Jeg føler at det nå er på tide å snakke om "oss" igjen, men jeg klarer bare ikke å ta det opp! Hver gang jeg tenker at jeg skal gjøre det, så svikter jeg. Jeg er nok redd for hvilken respons jeg vil få fra han. Men jeg kan jo ikke utsette og utsette dette. Jeg tror ikke jeg klarer å ta dette opp face2face. Det er jo dumt. Så jeg står egentlig igjen med to muligheter: enten å ringe han eller å sende en mld. Hva tror dere er best? Selv tror jeg at jeg vil ha vanskeligheter for å ta det opp på tlf, men dersom jeg sender en mld tidligere på dagen feks "Hei. Jeg trenger å snakke litt med deg, passer det å ringes i kveld?", så må jeg jo nesten fortelle hvorfor eller så kommer han til å spørre om hva jeg ville snakke om. Men så er det jo evt å sende en mld. Da får han hvertfall litt tid på seg til å tenke og komme frem til et svar. Og han er typen som svarer på meldinger, så jeg tror ikke han vil droppe å svare. Anonymous poster hash: d7c66...35c
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 Han er bare med deg for sex. Gå videre. Anonymous poster hash: caf62...a6b 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #3 Skrevet 18. september 2015 Han er bare med deg for sex. Gå videre. Anonymous poster hash: caf62...a6b Det var ikke det jeg spurte om. Hvis du først skal svare, så får du svare på det jeg spør om. Anonymous poster hash: 3ebeb...5f5 1
Marie90 Skrevet 18. september 2015 #4 Skrevet 18. september 2015 Jeg ville ringt. Du kan starte samtalen med "hei, er du opptatt eller har du tid for en prat" 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #5 Skrevet 18. september 2015 Det var ikke det jeg spurte om. Hvis du først skal svare, så får du svare på det jeg spør om. Anonymous poster hash: 3ebeb...5f5 Han er bare med deg for sex. Gå videre. Anonymous poster hash: caf62...a6b 2
Gjest Overrasket Skrevet 18. september 2015 #6 Skrevet 18. september 2015 Hvis du vil høre fra en manns ståsted, det er helt umulig å kommunisere om slike alvorloge forholds-temaer på melding med meg. Meldinger er for hyggelige temaer synes jeg. Å skrive en masse i detalj på melding om forholdet er bare stress, og ikke veldig effektiv kommunikasjon.
lillsunshine Skrevet 18. september 2015 #7 Skrevet 18. september 2015 Jeg synest telefon er en god idé. Sms virker litt lite seriøst og dessuten kan han tenke seg lenge om før han svarer og utsette spørsmålet og dermed kanskje også svarer unnvikende. Gjør du det ansikt til ansikt er det stor sjanse for at han vil prøve å å få deg på kroken igjen ved fysisk kontakt, om du ikke får det svaret du vil ha. På telefon blir han konfrontert og kan ikke snike seg unna noe svar. Han må svare direkte og alle uklare svar kan du påpeke direkte, slik at det er vanskelig for han å snike seg unna. Det er nok lettere å få en feeling på hva han faktisk vil, på SMS blir det uklart.
KikiEco Skrevet 18. september 2015 #8 Skrevet 18. september 2015 Jeg er helt enig med alt det Overrasket sier her. Syntes også det sier en del om deg at du vurderer sms som kommunikasjonsform for en alvorlig samtale. Uenigheter og vanskelige tema dukker også opp når man først er i et forhold, hvordan skal du takle det? 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #9 Skrevet 19. september 2015 Jeg sendte en melding om at jeg måtte snakke med han og om hva. Spurte når han hadde tid til det. Han svarte om tidspunktet. Tror det er best å spille med åpne kort. Så får han selvsagt også tid for å tenke på hva han virkelig vil med deg. Anonymous poster hash: f99c9...9e4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #10 Skrevet 19. september 2015 Kvinn deg opp og si det ansikt til ansikt. Anonymous poster hash: 1fb95...1c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå