AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 Hei. Jeg flytter straks utenlands. I den sammenheng er jeg nervøs for bagene mine jeg må sende med flyet. Er veldig redd for at menneskene som jobber der skal snike oppi og ta noe. Hva er best mulig måte å sikre dette på? En nøkkel-lås? Kodelås? Jeg kommer til å ha med meg de mest verdifulle sakene i håndbagasjen, men er likevel nervøs for koffertene mine. Tips? Anonymous poster hash: fc32f...000
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 Må de se i bagasjen din uansett så tror jeg ikke det hjelper med verken nøkkel- eller kodelås. De bryter den vel isåfall opp. Det var som da jeg var i USA og hadde kjøpt lås der en universalnøkkel skulle passe, men de hadde faktisk brutt opp hele låsen istedenfor å bruke nøkkelen. Ganske irriterende, og låsen var jo ødelagt. Ingenting manglet, da. Anonymous poster hash: 24bdc...ee2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #3 Skrevet 18. september 2015 Må de se i bagasjen din uansett så tror jeg ikke det hjelper med verken nøkkel- eller kodelås. De bryter den vel isåfall opp. Det var som da jeg var i USA og hadde kjøpt lås der en universalnøkkel skulle passe, men de hadde faktisk brutt opp hele låsen istedenfor å bruke nøkkelen. Ganske irriterende, og låsen var jo ødelagt. Ingenting manglet, da. Anonymous poster hash: 24bdc...ee2 Er bare redd for at noen slumske arbeidere på flyplassen syns det er gøy å se oppi tingene mine og ta noe. Har sett flere videoer av det. Anonymous poster hash: fc32f...000
reiseglad Skrevet 18. september 2015 #4 Skrevet 18. september 2015 Hvorfor må du ha med bager da? Kan du ikke reise med låsbare kofferter?
Desertflower Skrevet 18. september 2015 #5 Skrevet 18. september 2015 La statshemmelighetene være igjen hjemme og kjøp nye når du kommer dit du skal. Det finnes ingen måte for å sikre stashet sitt mot brutale baggasjehandlere.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #6 Skrevet 18. september 2015 Er bare redd for at noen slumske arbeidere på flyplassen syns det er gøy å se oppi tingene mine og ta noe. Har sett flere videoer av det. Anonymous poster hash: fc32f...000 Man skal alltid låse bagasje som sendes, på fly. Der har vært flere saker der flyplassansatte bruker ulåste kofferter/ol. Til å transportere dop mellom to lufthavner, der eier av bagasjen blir tatt for smugling av dopet. Gjør deg selv en tjeneste og lås alt du sender. Nyere kofferter har universallås i tillegg til kosen. Ansatte på flyplasser har faktisk ikke lov til å åpne bagasje uten å rope opp og å ha eieren av bagasjen tilstede når bagasjen åpnes. Anonymous poster hash: 973f1...d56
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #7 Skrevet 4. oktober 2015 tviler på at det skjer. kodelås er nok tryggest. Anonymous poster hash: a2aed...a87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå