Ayesh Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 Hei jeg bestile tempraturmåler fra naturalcycle.com Kostet rundt 35 dollar. Det jeg lurer på er at når vil jeg få den i posten? Det stod ingen ting om det på hjemmesiden deres. Jeg bestilte den i dag. Fikk mail nå at de har sendt den. Og er det noen som her som bruker den og kan fortelle meg også hvordan jeg bruker den? Den skal være tilkoblet til en app?
Lillelynx Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 Det er en app ja, du kjøper et abonnement 😊 fikk termometeret i posten ganske kjapt såvidt jeg husker... Du måler temp hver morgen og legger inn i appen 😊 appen gir beskjed om når du kan ta eggløsningstest også 😊
Ayesh Skrevet 18. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2015 Det er en app ja, du kjøper et abonnement 😊 fikk termometeret i posten ganske kjapt såvidt jeg husker... Du måler temp hver morgen og legger inn i appen 😊 appen gir beskjed om når du kan ta eggløsningstest også 😊 Takk for at du svarte :-) Jeg må kjøpe abonnement vil si at det koster å bruke den appen? Hvor ofte skal man betale?
Lillelynx Skrevet 18. september 2015 #4 Skrevet 18. september 2015 Husker ikke hva jeg betalte, tror det var kampanje... Tror man kan betale per måned ev et år? Men det står forklart på nettsidene 😊 det finnes vel gratisapper også, men de har jeg ikke erfaring med.
Ayesh Skrevet 18. september 2015 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2015 Husker ikke hva jeg betalte, tror det var kampanje... Tror man kan betale per måned ev et år? Men det står forklart på nettsidene det finnes vel gratisapper også, men de har jeg ikke erfaring med. Ok tusen takk skal se litt mer på det :-)
Ayesh Skrevet 25. september 2015 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2015 Det er en app ja, du kjøper et abonnement fikk termometeret i posten ganske kjapt såvidt jeg husker... Du måler temp hver morgen og legger inn i appen appen gir beskjed om når du kan ta eggløsningstest også Hei nå har jeg fått den i posten. Bruksanvisningen er på engelsk. Jeg er ikke så flink i engelsk. Finnes det noe informasjon på nettet som er på norsk?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #7 Skrevet 26. september 2015 Skriv inn det du ikke forstår i Google translate. Hvis du ikke vil betale for abonnementet kan du laste ned FertilityFriend. Den første måneden er gratis fullversjon, så kan du kjøpe abonnement der også eller fortsette å bruke en begrenset versjon (som holdt for min del i allefall). Husk å ta temperaturen hver morgen til eksakt samme tidspunkt, og putt gjerne termometeret godt inn under tungen. Lykke til!Anonymous poster hash: 22f4a...c82
Ayesh Skrevet 26. september 2015 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2015 Skriv inn det du ikke forstår i Google translate. Hvis du ikke vil betale for abonnementet kan du laste ned FertilityFriend. Den første måneden er gratis fullversjon, så kan du kjøpe abonnement der også eller fortsette å bruke en begrenset versjon (som holdt for min del i allefall). Husk å ta temperaturen hver morgen til eksakt samme tidspunkt, og putt gjerne termometeret godt inn under tungen. Lykke til!Anonymous poster hash: 22f4a...c82 Takk for at du svarte. Jeg skal måle tempratur klokka 7 hver morgen. Men hva om hvis jeg blir vekket klokka 6 og ligger våken i en time i senga og venter på at klokka må bli 7 for at jeg skal få tempet. Får jeg riktig svar da? Og hva om hvis jeg må stå opp klokka 5 elle 6 en dag så hvordan skal jeg tempe da?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #9 Skrevet 28. september 2015 Så lenge du ikke står opp før du har tempet kl 7 så er det i orden å våkne tidligere. Tar du tempen kl 5 eller 6 vil du fortsatt registrere den, men appene tar alltid høyde for tidspunkt og vil antageligvis si at den temperaturen du registrerte for tidlig ikke er "sikker nok". Så lenge du går tilbake til å tempe kl 7 dagen etter vil det ikke ødelegge for deg. Problemet oppstår kun hvis du har flere målinger til feil tidspunkt.Anonymous poster hash: 22f4a...c82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå