-luring- Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 Har vært prøvere i lang tid. Ganske så sikker på at vi traff på el denne gangen også, men mensen kom i dag.. Det som er rart er at jeg ikke har hatt noen menssmerten enda, bruker å være så å si sengeliggende de to/tre første dagene.. Nå har jeg hatt stikkinger i høyre eggstokkområdet i litt over en uke. Så hadde håpt dette var ett tegn på graviditet, men neida 😔 utrolig hvor skuffa man blir hver gang 😕 Nå har ikke vi den største sjangsen for å bli gravide heller da jeg bare har en eggleder... Men sjangsen er der jo, håper jeg.. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget.. Trengte bare å få sagt det til noen som er i samme båt 😊
LoveTrain Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 En stor klem til deg! Kjenner igjen følelsen, selv om vi kun er i pp7. Det blir et slag i trynet hver gang! Får dere noe mer utredning, eller tilbud om hjelp?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #3 Skrevet 18. september 2015 Det er lite træst, men du er ikke alene. Klem til deg. Ei i pp 10. Anonymous poster hash: 6e3a1...505
-luring- Skrevet 18. september 2015 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2015 Takk for klem LoveTrain Har time til lege neste uke ang. dette. Så spent på å høre hva legen sier... God å høre at jeg ikke er alene, selv om jeg ikke ønsker dette for dere heller 😔 Håper det ikke er lenge til dere får positiv test! Jeg krysser fingrene for dere begge to å ønsker dere lykke til 💞
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå