Gå til innhold

...billige damer....

waco

Anbefalte innlegg

Til waco:

Som jeg skreiv i mitt innlegg til 17 åring som har liggi med 9, så er det verken for få eller for mange før du selv føler det som et problem! Hva andre mener er knekkende likgyldig, men jeg ga min personlige mening at jeg synes at en 17 åring som har hatt sex med 9 har hatt mange sexpartnere. Dette gjelder både 17-årige jenter og gutter!!! Det er det samme hvilket kjønn det gjelder. Jeg har aldri brukt ordet billig om noen person -uansett kjønn og antallet sexpartnere.

Har aldri og kommer aldri selv til å akseptere det å være et nummer i rekka, evt hatt mitt eget kølappsystem - men det er da min personlige oppfatning. Hva andre gjør driter jeg i så lenge de holder seg unna mine enemerker (les: gutten min).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

waco, jeg forstår at du har et erobringsbehov, eller hadde det, men vær så snill ikke skjær alle menn også over en kam da! ikke alle menn er slik at de er stolt over hva de har gjort, mange av dem føler skyldfølelse, akkurat som vi kvinner.

Jeg rotet med en gutt en gang som grein fordi at han ville egentlig ikke utnytte meg sa han, og han følte seg skyldig. Er han en jævlig god skuespiller da, eller vil du si han lurte meg trill rundt?

Det er mange kvinner, som meg, som har rotet med en del gutter, og jeg elsker å tenke til bake på hvor mange som har begjært meg.

Men det jeg derimot tror, er atgutter skiller bedre mellom sex og kjærlighet, det klarer ikke så mange av oss jenter, vi begynner gjerne å få følelser for en gutt hvis vi har rotet med ham mer enn to ganger.

Dere bestemmer dere ved første blikk om dette er et engangstilfelle, eller noe å satse på.... hvorfor ikke gi følelsene mer tid og spillerom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier veldig mye fornuftig her Gjest, det må jeg si.. Mange av gutta har nok lett for å bestemme seg etter en en-natts-affære, og da bestemmer de seg uten å i det hele tatt kjenne jenta... og antageligvis så bestemmer de seg av helt feil grunner... sånn er det vel bare *akseptere*

Rent personlig så ser jeg ikke poenget og lysten ved å bare ligge med noen for å ligge med noen... men det er meg.. Respekterer dere som gjør dette, men håper at dere også er vare på hvordan den andre parten føler det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei bompi! årsakene til at det skjer et engangseventyr, er ikke bare å ligge med noen bare for å ligge med noen, for mange jenter og gutter som utøver dette, ligger spenningen i å ta og føle på en ny og deilig kropp, som man har sittet og sett, glodd, danset med og tatt på en hel kveld... mange ønsker seg mere av godbiten, og faller for fristelsen i å hoppe i køya med den nye erobringen...

Nysgjerrigheten er stor i verden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

gurimalla

Med disse ord sluttet jeg mitt innleg : Så jeg tror ikke at holdningen til kvinner som har eller har hatt mange partnere vill bli fullt og helt aksptert.....

Jeg siterer Gurimalla : Ja, jeg blir skikkelig fornærmet hvis noen kaller meg hore. Det at det er et av verdens eldste yrker gjør det etter min mening ikke mer akseptert.

Siterer meg selv:Vi blir alle fornærmet om noen hadde åpnet munnen og kallt oss en hore,er ikke det bare en annen måte å gi utrykk på at vi ikke aksepterer et av de eldste yrkene i verden?!?!

er vi ikke enig hær??

Jeg fortsetter : For å utrykke at vi ikke liker en mann så er det ofte at vi bruker ord som horekunde eller gigolo......

Er ikke det også en måte og uttrykke at vi ikke aksepterer at menn bedriver hor?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Lottemor

Jeg forsto det slik at du mente at prostitusjon skulle aksepteres. Sorry hvis jeg misforsto deg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har som de fleste har skjønt nedlagt en del damer i mitt liv, alt fra den skjøre ungjenta som var eventyrlysten til kona som hadde krangla med mannen sin.  

Noen trengte trøst,.. -andre selvbekreftelse, noen hadde dårlig selvtillit mens andre igjen søkte nærhet. Uansett, årsakene var mange, men pikene var flere.

"

Waco. Var det virkelig ingen av disse damene som rett og slett bare ville ha sex??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

first of all: tror det blir mer og mer vanlig at ordet 'billig' brukes om begge kjønn, men synes selv det er helt uvesentlig hvor mange en person har hoppet til køys med (tror faktisk aldri jeg har kalt noen billig). noen ganger bunner behovet for et stort antall sex partnere i usikkerhet, dette har jeg sett og pratet både med gutter og jenter om, så det er ikke bare noe som gjelder oss kvinner. men som oftest dreier det seg rett og slett om lyst på sex :D . punktum.

for det andre vil jeg si meg enig med gjest (en av dem) som sa at vi ser mer ned på vedkommende som kjøper sex (enten det er mann eller kvinne), enn på vedkommende som selger...

så sorry waco, selv om det kanskje var store forskjeller mellom kjønnene når det gjelder dette så blir de mindre og mindre. eller så er det bare jeg som omgås veldig oppegående mennesker :ler:

tingeling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaller ikke verken jenter eller gutter billige jeg, rett og slett fordi jeg ikke skjønner hvorfor jeg skal blande meg bort i andres mengde av sexpartnere! Mulig jeg har gjort det en gang i tiden! sånn i 14-17årsalderen, men etter det? Nope!

Har selv blitt kalt minihore, billig o.l. til og med FØR jeg hadde sex med noen! så det skal ikke alltid så mye til! Jeg tok meg nær av det èn gang, da kom det fra en jeg trodde var en venn av meg. Da jeg konfronterte ham med hvor mange jeg hadde hatt sex med (som da i en alder av ca 19, besto av 3stk) og lurte på hvor mange han hadde hatt sex med, ble det tyst fra det hodet! Men respekten min til denne personen, og tilliten og vennskapet har aldri vært det samme etterpå!

De man kjenner og er venner med, bør man respektere nok til å ikke rakke ned på over noe man ikke har noe som helst med å gjøre!

De man IKKE kjenner, VET man jo ærlig talt ikke nok om til å ha en god grunn til å rakke ned på!

At du wacko, er stolt av at du har hatt mange, er jo flott for deg. Jeg skammer meg overhode ikke over noen av de mange jeg har hatt sex med heller. Men jeg ville aldri kalt meg selv billig, eller vært stolt over å bli kalt det!

Herregud da folk! Det ett menneske gjør/ikke gjør, både når det gjelder sex og andre erfaringer, er jo det som er med på å skape personligheten til hver og enkelt! Jeg for min del er glad i den personen jeg er blitt, og stolt av mine holdninger og meninger og mitt liv! Hvordan skulle jeg da kunne skammet meg over det som har vært med på å forme meg?

Hva slags grunn har en som ikke kjenner meg til å kalle meg hverken det ene eller det andre? Bli kjent med hverandre først! DA først kan man lære om personens grad av billighet eller moral!

Selvfølgelig finnes det jenter og gutter som jeg skjønner hvorfor kalles billige, og det finnes også både jenter og gutter som står for, og "innrømmer" at de er billige! Men det har med holdninger og meninger og andre ting å gjøre, ikke bare hvor mange de har ligget med i sin tid.

Horer ser jeg ikke ned på, som tidligere nevnt så finnes det heller få "lykkelige horer", de fleste blir tvunget til å leve slik, og blir missbrukt av både kunder og halliker. Dette er mennesker det er synd på, som har havnet i uføret av en eller annen grunn.

Horekunden kan være alt fra den gifte mannen som trenger noe ekstra (noe som blir ganske tåpelig i mitt syn) til den enslige mannen som kanskje ikke har så lett for å få seg noe annet. (det finnes faktsik noen av dem og) og alt i mellom.

Skal man først "ta tak i noe" her, så bør det nok være horekunden. Men å dømme alle dem til beist blir jo også feil! Det er ikke alle horekunder som bedrar kona, det er ikke alle som har kone engang. for noen er dette kanskje eneste mulighet til seksuell tilfredsstillelse. Hvordan kan vi dømme dem da?

Nei, billlig eller ikke billlig blir for dumt for meg! Men om jeg tar meg nær av å bli kalt billig? Jeg liker ikke å bli dømt av folk som ikke kjenner meg! Det vil jeg alltid reagere på. Men det bryr meg ikke i stor grad, og jeg står for alt jeg har gjort! Den som ikke klarer å leve med andres fortid, får la være å leve med disse personene!

(ble litt rotete her etterhvert, men tror jeg fikk frem poenget?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ismen, hvis alt det du sier er sant, hvorfor blir horer sett ned på da?

Det er stor forskjell på ei jente som har hatt mange seksual partnere og horer.Horer er jenter som tar seg betalt for sex.

Trodde du visste det jeg Waco som har betalt kvinnfolk for sex selv.En vesentlig ting å bite seg merke i snuppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

damer som kler seg på kanten og ligger rundt kaller jeg billige-

menn som har gjennomsiktige sjekketriks og ligger rundt kaller jeg...vel har noen noe forslag- jeg holder meg unna dem- for de tar ikke ansvar og er egentelig et forferdelig kjæresteemne for noen er veldig usikre og trenger sex som bekreftelse- det er helt greit det- det gjør jeg og det innimellom, men...patetisk?menn som knuller rundt er patetiske

forhåpentligvis varer dette knullende en periode i livet,alle forandrer seg- også waco, og da er det dumt å bli kalt patetisk/horete/billig for noe man gjorde før- som man er ferdig med...

PJUH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gadd ikke lese hele denne tråden, men som en kommentar til hovedinnlegget:

om folk ikke har annet å tenke på enn om de synes jeg er billig eller ei pga mitt sexliv, da unner jeg dem den lille spenningen i deres umåtelige grå hverdag. Mitt sexliv er interessant for meg, men neppe for andre.

Om jeg har sex med Waco fordi jeg trenger nærhet eller bekreftelse, så er det mitt problem. Om andre ønsker å mene noe om det så bryr det meg igrunnen ikke. Jeg er ikke interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er det ikke som å bli skåret opp med glass innvendig når man får høre om alle partnerne din nåværende kjæreste har hatt?!.

:x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest; man trenger jo ikke akkurat fortelle detaljert om hver seksualpartner da. Men blir spørsmålet stilt, så får man da tåle fakta!

Og, som tidligere nevnt, tidligere forhold har vært med på å skape den personen du nå er sammen med, ønsker du vedkommende annerledes? dersom du ikke vil vite av fortiden?

Jeg ønsker heller ikke høre om hva de gjorde, hvordan han følte for vedkommende til en hver tid, hva som var flott med henne bestandig etc. Men jeg respekterer at de finnes, og dersom jeg blir med inn i diskusjon rundt "min kjæres" ekser, så må jeg enten tåle det jeg hører eller be ham ikke snakke om det!

Til de som ikke liker kjærestens fortid, respekterer dere deres egen fortid? (dersom dere har hatt flere partnere en Den Rette da)Skammer dere dere over fortiden deres?

synes dette er ett rart fenomen jeg! Jeg har selv møtt en som ikke vil vite så mye, og som jeg sier: det er helt greit det, men da må han ikke spør da! JEG skammer meg nemlig ikke, jeg er glad jeg er den jeg er, og da kan jeg ikke skamme meg. Så hvis han lurer, så spør han, dersom han ikke lurer eller ikke vil vite så lar han vær å spør/diskutere den slags med meg! Så enkelt synes jeg det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...