waco Skrevet 9. juli 2002 #1 Skrevet 9. juli 2002 Damer som har ligget med mange blir gjerne sett på som billige og jeg forstår godt hvorfor. Selvsagt gjelder ikke de samme kriterier menn, da vi gjerne er litt stolte av vår erobringstokt. Jeg har som de fleste har skjønt nedlagt en del damer i mitt liv, alt fra den skjøre ungjenta som var eventyrlysten til kona som hadde krangla med mannen sin. Noen trengte trøst,.. -andre selvbekreftelse, noen hadde dårlig selvtillit mens andre igjen søkte nærhet. Uansett, årsakene var mange, men pikene var flere. Det er nok ikke bare jeg som synes at jenter som har sugd kilometere med pikk er billige. Nå skal vel dere damer som sedvanlig, angripe meg som privatperson, men skal jeg fortelle dere en hemmelighet? Det biter ikke på meg, for det beviser bare at dere har gått tom for argumenter. Jeg kan forstå at dere jenter synes dette er urettferdig, men det er ikke jeg som har laget reglene, og jeg må vel få lov til å følge de sosiale kodene vi engang har? Waco …og hvis dere tenker dere godt om… så tenk alle de gangene dere selv har kalt en annen jente for billig…..
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 9. juli 2002 #2 Skrevet 9. juli 2002 Jeg har både blitt kalt billig, og kalt andre jenter billige... Bl.a. fordi det går rykter, og fordi både jeg og andre slarver ganske mye... Unødvendig, selvfølgelig, men vi gjør det for det. Du fikk meg til å tenke etter, og det hender faktisk utrolig ofte at jeg kaller andre jenter billige. Så nå skal jeg ikke gjøre det mer! Tror jeg..
waco Skrevet 9. juli 2002 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2002 Jeg tror den endelige likestilling kommer den dagen jenter ikke tar seg nær av å være like løsaktige som det gutter er....
Thea Skrevet 9. juli 2002 #4 Skrevet 9. juli 2002 Makan til meningsløse innlegg skal man lete lenge etter. Grattis Waco, u did it again :blunke:
Gjest Nathalie Skrevet 9. juli 2002 #5 Skrevet 9. juli 2002 Er ikke mannfolk som ligger med mange billige, da?? Hvorfor skal kvinnfolkene bli kalt billige og ikke mannfolkene? Jeg har ledd av mange av dine innlegg, Waco, men akkurat denne synes jeg bare ble for dum og teit... :-? Ja, jeg har syntes noen jenter har vært billige, og ja, jeg har blitt kalt billig selv. Men jeg har også vært borti en del billige rundbrennere av mannfolk.... Nemlig....
Gjest Kinga Skrevet 9. juli 2002 #6 Skrevet 9. juli 2002 Takk Gud for at jeg omgåes kvinner og menn som kan ha sex med hverandre, og så mange de måtte føle for, uten å kalle hverandre billige av den grunn.
waco Skrevet 9. juli 2002 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2002 Vibeke... man trenger ikke gå lengere enn til tråden.... 17 ligget med ni...for å finne beviser for at jenter ennå idag... kaller andre damer for billige.... Nathalie... ingen jeg har ligget med har noen gang kalt meg billig... så jeg tror det kun gjelder jenter. Waco ...men damer blir jo også sure for å bli kalt kostbare.... at det er umulig å gi komplimenter til damer... ja det visste vi jo....
Silfen Skrevet 9. juli 2002 #8 Skrevet 9. juli 2002 Du er ikke bare billig..... hadde du hatt nicket Hal.. så skulle jeg kalt deg shallow....
svima Skrevet 9. juli 2002 #9 Skrevet 9. juli 2002 de damene jeg har hatt har sannelig vært gratis:) mannfolkene også..men jeg skjønner hva dere mener. hvis man først skal betale må de nesten være dyre, det er jo ikke noe kult å ha sex med billige folk, særlig om man skal fortelle andre om det etterpå.
Gjest sandix Skrevet 9. juli 2002 #10 Skrevet 9. juli 2002 Jeg har sex med dem jeg har lyst å ha sex med, om det er 5 eller 500 spiller liten rolle. Mulig andre har sett på meg som "billig", men det spiller heller ingen rolle. Dessuten; de som ev har den oppfatninga, sier det sannsynligvis bak ryggen min, og jeg kan dermed leve videre i lykkelig uvitenhet.
Barbie Skrevet 9. juli 2002 #11 Skrevet 9. juli 2002 HALLO!! :x Nå må du gi deg,waco......... Forklar meg forskjellen på en en dame som har hatt mange partnere,og en mann som har hatt det samme! :evil: Hvis jeg har hatt sex med hundre menn,og du hundre damer,hvem av oss er da billige? BEGGE TO! Mannen blir absolutt ikke mer attraktiv med mange damer på samvittigheten,det er bare noe dere selv tror! Du skulle bare visst hvordan vi jenter snakker om sånne rundbrennere som deg...... Ismen
waco Skrevet 9. juli 2002 Forfatter #12 Skrevet 9. juli 2002 Ismen, hvis alt det du sier er sant, hvorfor blir horer sett ned på da?
Charmina Skrevet 9. juli 2002 #13 Skrevet 9. juli 2002 Hei Hvorfor skal nå andre egentlig bry seg om hvem og hvor mange hver enkelt av oss har eller vil ligge med? Om noen vil gjøre det med få utvalgte og andre med det meste av det som reker forbi så får vell det være opp til den enkelte vell..........?? Og hva skal vi kalle de som ikke har så mange sex partnere på samvittigheten for da....? hun "dyre" eller noe sånt? NEI, dette er for dumt :x -Charmina
svima Skrevet 9. juli 2002 #14 Skrevet 9. juli 2002 det rare er jo at en av eksdamene mine har harvet over endel damer i sitt liv, uten at noen ville tenke på henne som billig? det er liksom når det er menn involvert at den tanken slår folk.. ps:er det ikke rimi som gjør norge billigere?
bompi Skrevet 9. juli 2002 #15 Skrevet 9. juli 2002 Aller først takk til Løvemamma, som endelig sa navnet på fyren jeg har tenkt på lenge, og grunnen til det, jo, waco minte meg om noen Han fyren i Shallow Hal var det... tenk litt på den waco Ellers, så har ikke jeg for vane å kalle bare jenter for billige... skal jeg førstes bruke ordet billig så bruker jeg det gjerne om gutter også, og hvis du vil waco, så kan jeg kalle deg billig, men bare hvis du vil Egentlig syns jeg det er patetisk å legge seg opp i hvem og hvor mange folk har sex med... Noen velger å ha sex bare for å ha sex, og ja, da må det være deres valg, selv om jeg tilhører den delen av befolkningen som velger å se på sex som noe som uttrykker kjærlighet... kliiiisje
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2002 #16 Skrevet 10. juli 2002 Nå skal vel dere damer som sedvanlig, angripe meg som privatperson, men skal jeg fortelle dere en hemmelighet? Det biter ikke på meg, for det beviser bare at dere har gått tom for argumenter. Ville bare kommentere akkurat dette, for da går du jammen meg ofte tom for argumenter selv.
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2002 #17 Skrevet 10. juli 2002 Waco. En ting skal du ha; du er flink til å kaste ut "brannfakler". Har du en ekstrem trang til å få oppmerksomhet montro ? En annen ting; Jeg ser heller mye mere ned på de som drar på horestrøket for å kjøpe tjenester, enn det jeg gjør på de prostituerte. Når du ikke kan få deg noe uten om å dra ned på strøket, da har du sunket ned på det absolutte lavmål!
Gjest Lottemor Skrevet 10. juli 2002 #18 Skrevet 10. juli 2002 Er det ikke rart.... Når en mann kaller en kvinne billig så blir vi sur,skikkelig forbanna,men om en kvinne kaller en annen kvinne for billig så er det helt greit..... Vi blir alle fornærmet om noen hadde åpnet munnen og kallt oss en hore,er ikke det bare en annen måte å gi ytrykk på at vi ikke aksepterer et av de eldste yrkene i verden?? For å utrykke at vi ikke liker en mann så er det ofte at vi bruker ord som horekunde eller gigolo...... Er ikke det også en måte og uttrykke at vi ikke aksepterer at menn bedriver hor?? Jeg tro også at menn til en hviss grav som kvinner føler seg bedre om en eller flere av det andre kjønn gir oss posetiv oppmerksomhet,er det derfor flere og flere har sex i en tidligere alder og fler sex partnere i løpet av en livs tid??? Det har jo allt vært til en hviss grav akseptert at menn har hatt flere sex pertnere enn kvinner og det er jo no nylig kvinner er blitt mer åper for sine lyster og friere i sine handlinger når det gjelder seksualitet..... Og vi må jo til en hviss grad akseptere at sammfunnet ikke aksepterer fullt oghelt at kvinnen er blitt mer sekuelt aktiv og gjør mer for å få dekket sine behov...... I de fleste kulturer er det tabu at kvinnen har hatt en eller flere sex partnere før ekteskap dette gjelder menn også til en grad ,men ikke like mye...... Så jeg tror ikke at holdningen til kvinner som har eller har hatt mange partnere vill bli fullt og helt aksptert.....
waco Skrevet 10. juli 2002 Forfatter #19 Skrevet 10. juli 2002 Bravo lottemor!!! Caramba! Endelig en som skjønner littegranne her.... Waco ...smiler fornøyd!!! =)
Gjest gurimalla Skrevet 10. juli 2002 #20 Skrevet 10. juli 2002 Og vi må jo til en hviss grad akseptere at sammfunnet ikke aksepterer fullt oghelt at kvinnen er blitt mer sekuelt aktiv og gjør mer for å få dekket sine behov...... Hva mener du med dette? Det er jo helt motsatt av hva innlegget ditt sier. Og aksepterer ikke samfunnet at kvinner har blitt mer seksuelt aktive? Det er det dummeste jeg har hørt. Det har skjedd enorme forandringer siden 60-tallet. Ja, jeg blir skikkelig fornærmet hvis noen kaller meg hore. Det at det er et av verdens eldste yrker gjør det etter min mening ikke mer akseptert. Jeg aksepterer ikke den utnyttelse av mennesker som prostitusjonen representerer. "Den lykkelige hore" er det ikke mange av. De fleste horer er enten narkomane, desperate eller blir skikkelig utnyttet av hallikene sine. Hverdagen som hore er ikke å dikke champange i pels. Hore er ikke det samme som å være mer seksuell aktiv enn det som var vanlig tidligere. Jeg synes sammenligningen til Lottemor mellom seksualtitet og prostitusjon er forkastelig. Og i motsetning til Waco mener jeg at du har jammen ikke forstått mye av dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå