Gå til innhold

Trene før frokost

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 78231...23c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva lurer du på? Noen spiser etter trening, noen før. Er individuelt hva en trives med.

Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg har hørt en teori om at å starte dagen med fysisk aktivitet, og deretter frokost, øker forbruket av fettlagrene siden dagens første hendelse er fysisk aktivitet på tom mage. Så kroppen går rett på å forbrenne det den har lagret. Jeg har ikke akkurat undersøkt dette vitenskapelig, og jeg tviler på at det har veldig mye å si, men jeg føler meg i det minste veldig opplagt etter å ha startet dagen med trening. 

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg foretrekker å trene med en gang jeg står opp, typ rett ut av senga og rulle ut treningsmatten. Det krever en skikkelig oppvarming, men jeg synes ikke jeg har merket noen problemer i tilknytning til mat. Passer dog på at det første måltidet etter trening blir et skikkelig et.

Skrevet

Elsker det! Spesielt på ferie gjør jeg dette konsekvent. Er vi på ferie vinterstid bor vi alltid på hotell med mølle. Så løper jeg 5-10 km, dusjer og så skikkelig frokost. Kan ta en halv banan og en espresso på veien, da kommer det ikke hold.

Sommerstid er jeg flinkere hjemme også, men innrømmer jeg synes det er vanskelig å komme meg ut hjemme i ukedagene når det er mørkt og vått og jeg skql være på jobb kl 8...

Samboer klarer dog ikke trene før frokost og blir rett og slett uvel.

Anonymous poster hash: 8a2b9...02e

Skrevet

Løping og Cardio før frokost ja.

For styrke foretrekker jeg 1-2 måltider før jeg begynner ellers er det ikke noe juice.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...