Gå til innhold

Bør jeg styre unna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mann i nærmere midten av 40åra som bruker Snap?Trodde iikke folk i en alderen brukte det? Foruten Snap oppgir han også Skypeadresse og fullt navn til facebook i sin datingsideprofil slik at alle kan kontakte han.Har et poseringsbilde av seg selv i bar overkropp i albumet + 3 vanlige bilder med klær.

Skriver ellers lite og ingenting om seg selv.

Er dette sånn typisk en som ikke er så seriøs eller?

Anonymous poster hash: f2499...c70
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal ikke folk i 40-åra bruke snap? Er det en kodeks der jeg ikke har fått med meg? Skal jeg slette meg fra Snapchat, siden jeg er 40? Er jeg helt ute å kjøre? :vetikke:

Det er umulig for oss å vite om fyren er seriøs eller ikke. Prøv å skriv med han et par uker, så finner du ut det.

Skrevet

Beklager,men trodde Snap var helst brukt av yngre folk.Tenåringer og de i 20årene.

Anonymous poster hash: f2499...c70
Skrevet

Nå er jeg et godt stykke fra midten av 40 ennå (er 34), men nå er det altså en del av oss "eldre" som er minst like kompetent med bruk av sosiale medier og teknologi som yngre. Mange av oss sågar ennå mer da vi har jobbet med dette siden nittitallet. Hvorfor skulle ikke vi ta del i det som har blitt utviklet?

Det du bør se på er hvordan han velger å presentere seg selv, ikke hvilke plattformer han bruker. 

Anonymous poster hash: 06667...b19
Skrevet

Alle kan vel bruke snap...

Det jeg ville stusset på var vel heller halveis nakenbilde og full utlevering av navn osv...

Dømmekraften er kanskje ikke helt tilstedet, ville kanskje nesten trodd han var litt desp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...