Alja Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 Har nettopp fått håret fra svart til middels brun. Det er dog en del rødsskjær. Kan man få bort dette? Jeg kler ikke den varme tonen. Kler mye bedre kald brun. Målet er å få askeblondt/mørk blond til slutt i en kald tone. Hjelp?
Kjibba Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 Frisøren kan legge ein skyll på deg. Det har eg fått gjort ein god del gongar. Om det går på mørkt hår veit eg ikkje, men du kan jo spørje
Alja Skrevet 18. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2015 Frisøren kan legge ein skyll på deg. Det har eg fått gjort ein god del gongar. Om det går på mørkt hår veit eg ikkje, men du kan jo spørje Takk for tips! Men tror du sølvshampoo kan trekke ut noe av det røde pigmentet?
Kjibba Skrevet 18. september 2015 #4 Skrevet 18. september 2015 (endret) Det er godt mogleg Kan anbefale Matrix Total Result (silver el.) sjampo og Kevin Murphy blonde.angel kur/balsam Endret 18. september 2015 av Kjibba
Alja Skrevet 18. september 2015 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2015 Det er godt mogleg Kan anbefale Matrix Total Result (silver el.) sjampo og Kevin Murphy blonde.angel kur/balsam Årh! Da prøver jeg!:-)
Mng Skrevet 18. september 2015 #6 Skrevet 18. september 2015 Har også farget håret fra svart til nå mer brunt.. Ønsker å få kaldest mulig farge, så har tatt det i puljer hos frisøren. Går nå på Kevin Murphy sin blonde angel serie som skal hjelpe. Får se hvordan det går.. 1
Alja Skrevet 18. september 2015 Forfatter #7 Skrevet 18. september 2015 Det er godt mogleg Kan anbefale Matrix Total Result (silver el.) sjampo og Kevin Murphy blonde.angel kur/balsam Årh! Da prøver jeg!:-) 1
Alja Skrevet 20. september 2015 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2015 Er det noen som har hørt om grønn sjampo??? Leser ar det er det som er motfargen til rød, og for å fjerne rødt pigment må man bruke grønt? *klø seg i hodet*
skruf Skrevet 20. september 2015 #9 Skrevet 20. september 2015 Nå har ikke jeg brunt hår, men blondt, men jeg har varme/kobberaktige undertoner i håret mitt naturlig, og jeg foretrekker ei kald blondfarge. Var nettopp til frisøren og stripet håret, og etter stripingen var ferdig så la hun i noe slags korrigeringsgreier (aner ikke hva det heter, men så ut som et slags hårskum) som jeg satt med i 10min før hun skylte ut. Det var supereffektivt! I tillegg så bruker jeg Fudge sin sølvshampo 1-2 ganger i uken. Den er så effektiv at t.o.m neglene blir lilla.... Når jeg ikke bruker sølvshampo så vasker jeg med shampo og balsam fra Tigi som skal holde håret i ei kald tone. https://www.blush.no/product/806809/hr/shampoo/blondt/tigi-catwalk-fashionista -her er den shampoen og balsamen. Lukter himmelsk godt i tillegg! http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-henne/Haar/Shampo/Clean-Blonde-Shampo.htm&sClickID=Kelkoo-7-3 -og den fra Fudge
Alja Skrevet 20. september 2015 Forfatter #10 Skrevet 20. september 2015 Takk Skruf!! Har hørt om den fra Fudge. For sikkerhetsskyld drar jeg innom en salong og bekrefter/avkrefter ☺☺
tørkestativ Skrevet 20. september 2015 #11 Skrevet 20. september 2015 (endret) Har selv nettopp vært hos frisøren for å lysne håret, og hadde noe rødskjær igjen. Frisøren sa at vi kunne fikse dette neste gang, da det er en lang prosess å lysne håret, men ble anbefalt lillashampo i mellomtiden Endret 20. september 2015 av tørkestativ
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #12 Skrevet 28. september 2015 Denne bruker jeg en gang i mnd for å korrigere. Har litt lysere hår enn deg og er midt i prosessen fra mørk, nesten sort hår til kald blond tone. Synes denne funker veldig bra. Verdt et forsøk. http://www.bubbleroom.no/nn/beauty/dame/wella-professionals/hårfarge/wella-color-fresh-silver-8-81-light-blonde-pearl-ashAnonymous poster hash: 892e1...b36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå