Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp fått håret fra svart til middels brun. Det er dog en del rødsskjær. Kan man få bort dette?

Jeg kler ikke den varme tonen. Kler mye bedre kald brun. Målet er å få askeblondt/mørk blond til slutt i en kald tone.

Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frisøren kan legge ein skyll på deg. Det har eg fått gjort ein god del gongar.

Om det går på mørkt hår veit eg ikkje, men du kan jo spørje :)

Skrevet

Frisøren kan legge ein skyll på deg. Det har eg fått gjort ein god del gongar.

Om det går på mørkt hår veit eg ikkje, men du kan jo spørje :)

Takk for tips!

Men tror du sølvshampoo kan trekke ut noe av det røde pigmentet?

Skrevet (endret)

Det er godt mogleg :)

Kan anbefale Matrix Total Result (silver el.) sjampo og Kevin Murphy blonde.angel kur/balsam :)

Endret av Kjibba
Skrevet

Kan anbefale Matrix Total Result (silver el.) sjampo og Kevin Murphy blonde.angel kur/balsam :)

Årh! Da prøver jeg!:-)

Skrevet

Har også farget håret fra svart til nå mer brunt.. Ønsker å få kaldest mulig farge, så har tatt det i puljer hos frisøren. Går nå på Kevin Murphy sin blonde angel serie som skal hjelpe. Får se hvordan det går.. :)

• Liker 1
Skrevet

Årh! Da prøver jeg!:-)

• Liker 1
Skrevet

Er det noen som har hørt om grønn sjampo??? Leser ar det er det som er motfargen til rød, og for å fjerne rødt pigment må man bruke grønt?

*klø seg i hodet*

Skrevet

Nå har ikke jeg brunt hår, men blondt, men jeg har varme/kobberaktige undertoner i håret mitt naturlig, og jeg foretrekker ei kald blondfarge.

Var nettopp til frisøren og stripet håret, og etter stripingen var ferdig så la hun i noe slags korrigeringsgreier (aner ikke hva det heter, men så ut som et slags hårskum) som jeg satt med i 10min før hun skylte ut. Det var supereffektivt!

I tillegg så bruker jeg Fudge sin sølvshampo 1-2 ganger i uken. Den er så effektiv at t.o.m neglene blir lilla.... Når jeg ikke bruker sølvshampo så vasker jeg med shampo og balsam fra Tigi som skal holde håret i ei kald tone. 

https://www.blush.no/product/806809/hr/shampoo/blondt/tigi-catwalk-fashionista

-her er den shampoen og balsamen. Lukter himmelsk godt i tillegg!

http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-henne/Haar/Shampo/Clean-Blonde-Shampo.htm&sClickID=Kelkoo-7-3

-og den fra Fudge

Skrevet

Takk Skruf!! Har hørt om den fra Fudge. For sikkerhetsskyld drar jeg innom en salong og bekrefter/avkrefter ☺☺

Skrevet (endret)

Har selv nettopp vært hos frisøren for å lysne håret, og hadde noe rødskjær igjen. Frisøren sa at vi kunne fikse dette neste gang, da det er en lang prosess å lysne håret, men ble anbefalt lillashampo i mellomtiden :)

Endret av tørkestativ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...