Gå til innhold

Elektrisk varmepute i babysenga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe en elektrisk varmepute å legge i senga til babyen mens jeg ammer han. Ikke for at det skal være kjempevarmt, men en liten lunk når han legges tilbake etter å ha spist. Den skal selvfølgelig ikke være der når han sover. Noen som har gjort det før, med hell? Eller prøvd andre ting? Varmeflaske utgår, da jeg ikke orker å stå opp hver gang..

Anonymous poster hash: 161b9...849

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er selvfølgelig snakk om på natta her.

TS

Skrevet

Har ikke prøvd det selv, men min første tanke var at det hørtes skummelt ut, så du må huske på å ta den ut av engen når barnet legges tilbake, for man kan ikke stole på varmetepper, og barn kan lett få brannskader. 

Anonymous poster hash: 4dde9...e85
Skrevet

Selvfølgelig!

Jeg er veldig påpasselig med sånt, generelt.

TS

Skrevet

U forhold til at senga holder lunken ganske godt hvis du legger dyna over mens du ammer så ser jeg ikke nødvendigheten av et varmeteppe. Spesielt ikke siden jeg ikke tør å stole på at jeg alltid husker å fjerne og slå av dette når jeg ammer i svime midt på natta..

Anonymous poster hash: 30c9a...eb9

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville aldri vurdert det om jeg ikke hadde vært kapabel til å huske å fjerne den etter amming. Og jo, etter 20 minutter så er det ikke så varmt under den dyna. Særlig ikke nå som det bare blir kaldere ut på nettene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...