AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 Hva spiste dere? Ønsker å gå ned ca 10 kg, så alt det overflødige fettet blir borte. Problemet er at jeg ikke har ideer til hva jeg skal spise. Anonymous poster hash: 1c72e...2dd
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 Har lagt om kostholdet mitt til lavkarbo. Begynte i begynnelsen av juni dette året og vekten tilsier -19kg allerede. Stortrives. Har sikkert mistet noe muskler også ettersom jeg ikke trener like hard og tung styrke som jeg pleide. Anonymous poster hash: 1b805...3ae
^^Belle^^ Skrevet 18. september 2015 #3 Skrevet 18. september 2015 Jeg spiser lavkalori. Passer på å fylle på med kalorifattig mat som metter godt (som cottage cheese), balansert med sunt fett. Jeg kom veldig godt på vei da jeg kuttet ut brødskive og kalorityver som for eksempel majones. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #4 Skrevet 18. september 2015 Jeg spiste rett og slett mindre av alt, men kuttet ikke ut noe. Anonymous poster hash: c9bfe...41d 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #5 Skrevet 18. september 2015 Jeg spiser hva som helst, men I hverdagen går det I knekkebrød, magert pålegg, rent kjøtt, fisk og masse salat og grønnsaker. Vil jeg ha en sjokolade på lørdagen så får jeg det. Men jeg spiser mye mindre enn før og passer på kalori inntaket. Vekta viser nesten 16 kilo mindre enn i starten av august. Anonymous poster hash: 332bb...f90
Gjest Honeyblossom Skrevet 19. september 2015 #6 Skrevet 19. september 2015 Jeg bytta ut brød med knekkebrød, spiste mindre porsjoner, mer grønt og drakk kun vann. I helgen tillot jeg meg selv å drikke brus til middagen, og spise potetgull på lørdagskvelden Telte aldri kalorier.
Taklampe Skrevet 19. september 2015 #7 Skrevet 19. september 2015 Jeg spiste to/tre knekkebrød til frokost, grønnsaker og kyllingfillet til middag og to/tre knekkebrød til kvelds. Ofte noe mellommåltid også. Noe frukt eller yoghurt
leonie Skrevet 19. september 2015 #8 Skrevet 19. september 2015 Jeg begynte først å spise lavkalori. Gikk ned noen kilo men jeg trivdes ikke med å spise slik ettersom jeg ikke følte at jeg ble skikkelig mett. Derfor gikk jeg over til lavkarbo, noe som jeg trives veldig godt med Kostholdet mitt består i hovedsak av masse grønnsaker, rent kjøtt, sjømat, egg, fete meieriprodukter, kaldpressede oljer (kokos, oliven), bær, nøtter, frø og små mengder frukt. Funker kjempebra! Er deilig å kunne spise sunt, gå ned i vekt og samtidig føle seg god og mett 3
MinnisMus Skrevet 19. september 2015 #9 Skrevet 19. september 2015 Spiste boller, brus og godteri til den store gullmedaljen. Vektnedgangen inntraff først da jeg måtte amputere begge bein grunnet komplikasjoner knyttet til diabetes.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #10 Skrevet 20. september 2015 Jeg spiser hva som helst, men I hverdagen går det I knekkebrød, magert pålegg, rent kjøtt, fisk og masse salat og grønnsaker. Vil jeg ha en sjokolade på lørdagen så får jeg det. Men jeg spiser mye mindre enn før og passer på kalori inntaket. Vekta viser nesten 16 kilo mindre enn i starten av august.Anonymous poster hash: 332bb...f90 Hvordan klarer du å gå ned så mye så fort??? Jeg har strevd med å gå ned ca. 5 kg siden juni! Spiser minimalt, trener. Hvor mange kilo ønsker du å gå ned totalt? Jeg skal prøve å gå ned 7 kg til, altså 12 totalt. Anonymous poster hash: 784ed...9fc
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #11 Skrevet 20. september 2015 Jeg gikk ned ca 20kg på et år. det eneste jeg endret på i kostholdet, var at jeg begynte å spise glutenfritt brød og spiste minst mulig av andre produkter som inneholder gluten. (gjorde dette pga magesmerter etc) i helgene, satt jeg faktisk med en is boks, og spiste så mye is jeg ville. men holdet meg på matten mandag-fredag videre begynte jeg å jogge en del. Ikke langt, bare ca 3 km. og intervaller 4x4 men gjorde dette 4-5 ganger i uken. etterhver som formen ble bedre begynte jeg å øke til 5km. Kjørte også styrke økter noen av dagene. Det viktigste var å finne en treningsform som fikk meg opp av sofaen, og som ga meg mestringsfølelse. Nå skal det nevnes at jeg merket at klærene ble løsrer og for store før selve vektnedgangen kom. Anonymous poster hash: 88143...150
Pringle Skrevet 20. september 2015 #12 Skrevet 20. september 2015 (endret) Ønsker å gå ned ca 10 kg, så alt det overflødige fettet blir borte. Problemet er at jeg ikke har ideer til hva jeg skal spise.Anonymous poster hash: 1c72e...2dd Hva liker du å spise? Du kan spise hva du vil for å gå ned i vekt, bare spis mindre enn det du gjør nå. Med forbehold om at "det overflødige fettet" virkelig er overflødig og at du ikke har en spiseforstyrrelse. BMI gir en konkret, om enn grov, pekepinn. Del vekten din på kvadratet av høyden, så får du din "kroppsmasseindeks", som bør ligge mellom 18,5 og 25. Hva spiste dere? Kjempeviktig at du forstår at andres dietter kan gi deg tips og inspirasjon og ideer, men ikke skal være en rettesnor. Hva folk spiser, kan være så mangt (som du allerede har sett). Mennesker har overlevd, og mennesker trives, på en vid variasjon av dietter. Det essensielle er i grunnen variasjon. Spiser du litt av hvert forskjellig i løpet av dagen, og det meste er skikkelig mat, er det ikke viktig akkurat hva du spiser. Som nevnt over, spis det du liker. Du vil med litt prøving og feiling finne fram til en diett som passer for deg, dvs mat du liker, og som gjør deg normalvektig, opplagt og tilfreds. Jeg har gått ned ca 23 kilo og holder vekten (11 måneder and counting) ved å bare omstrukturere litt på hva jeg spiste. Endret 20. september 2015 av Pringle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå