Rannva Skrevet 20. september 2004 #1 Skrevet 20. september 2004 I går skulle jeg kose meg med Amy fra sist uke, men videoen hadde slått seg vrang så kassetten var tom. Typisk. Bryllupsepisoden og alt!! Kan noen gi meg et lite referat?
liv Skrevet 20. september 2004 #2 Skrevet 20. september 2004 meg vil også ha referat.. Og gjerne litt fra episonden før for da var jeg på studietur..
Gjest Meg Skrevet 20. september 2004 #4 Skrevet 20. september 2004 Amy trakk seg fra bryllupet i siste liten. Følte at han tok over og gjorde alle avgjørelsene for henne. Så det er slutt. Han litt irriterende advokaten som hadde en kone som ble drept, støter stadig på henne, så det virker som noe kommer til å skje der etterhvert
*Kaisa* Skrevet 20. september 2004 #5 Skrevet 20. september 2004 Likte aldri han! Hadde håpet litt på van Axl. :hjerter2: ...han irriterende advokaten er slettes ikke det værste for øyet han heller
*tine* Skrevet 20. september 2004 #7 Skrevet 20. september 2004 Amy trakk seg fra bryllupet i siste liten. Følte at han tok over og gjorde alle avgjørelsene for henne. Så det er slutt. Han litt irriterende advokaten som hadde en kone som ble drept, støter stadig på henne, så det virker som noe kommer til å skje der etterhvert Intriger, intriger...
Gjest Tex Skrevet 20. september 2004 #8 Skrevet 20. september 2004 Intriger, intriger... deilig............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå