AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #1 Skrevet 17. september 2015 Frøken retter-håret-hver-dag fikk endelig lagt fra seg rettetangen i fjor, og for en forskjell! Håret mitt ser sunt ut for første gang på mange år, blitt lenger og når håret får lufttørke får jeg krøller jeg faktisk har blitt litt glad i Men så er det sveisen etter søvn da. Hva gjør dere med håret etter natta dere som har kort/medium hår og krøller? Mitt ser ut som om noen har brukt håret som tyggis; bare krus, bust og slappe bølger igjen av korketrekkerne fra i går. Sover jeg med flette/strikk blir det ennå verre, sover ikke mye rolig. Har dere noen tips? Vil ikke dusje håret hver eneste dag.Anonymous poster hash: ef55a...c70
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 Vasker det hver morgen. Problem solved.Anonymous poster hash: 33213...6a6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #3 Skrevet 17. september 2015 Vasker det hver morgen. Problem solved.Anonymous poster hash: 33213...6a6 Kan jo det, men man skal vel helst ikke vaske håret hver eneste dag? Har ikke tid til å lufttørke håret før skole/jobb heller.Anonymous poster hash: ef55a...c70
Gjest Skrevet 17. september 2015 #4 Skrevet 17. september 2015 Jeg må dusje hver eneste morgen for at krøllene skal se pene ut. Om jeg ikke dusjer er håret mitt vilt og brusete. Gidder jeg ikke å dusje lager jeg en slags flette eller en annen oppsats.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #5 Skrevet 17. september 2015 Jeg må dusje hver eneste morgen for at krøllene skal se pene ut. Om jeg ikke dusjer er håret mitt vilt og brusete. Gidder jeg ikke å dusje lager jeg en slags flette eller en annen oppsats. Kanskje bare det som fungerer. Blir mye hestehaler og "dotter" her også 🙈Anonymous poster hash: ef55a...c70
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #6 Skrevet 18. september 2015 Jeg sover med håret satt opp med en "scrunchie", i en "pineapple" ("ananas-frisyre") . Håret mitt har da volum dagen etter, og krøllene er stort sett intakte. Jeg bruker putetrekk av silke (satin er også greit). Hvis håret fremdeles ikke ser bra ut dagen etter kan du blande vann og litt balsam i en spruteflaske og spraye på håret, og deretter "klemme" krøllene på plass". Eventuelt kan du blande noen få dråper lavendelolje (apoteket) med vann og spraye på håret. Håret mitt har blitt finere etter at jeg kutta ut hårprodukter som inneholder sulfater, silikoner, uttørrende alkoholtyper og mineraloljer. Dessuten bruker jeg bare en kam med store tagger (håret blir krusete av å børste det). Anonymous poster hash: 48233...282
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #7 Skrevet 18. september 2015 Jeg sover med håret satt opp med en "scrunchie", i en "pineapple" ("ananas-frisyre") . Håret mitt har da volum dagen etter, og krøllene er stort sett intakte. Jeg bruker putetrekk av silke (satin er også greit). Hvis håret fremdeles ikke ser bra ut dagen etter kan du blande vann og litt balsam i en spruteflaske og spraye på håret, og deretter "klemme" krøllene på plass". Eventuelt kan du blande noen få dråper lavendelolje (apoteket) med vann og spraye på håret. Håret mitt har blitt finere etter at jeg kutta ut hårprodukter som inneholder sulfater, silikoner, uttørrende alkoholtyper og mineraloljer. Dessuten bruker jeg bare en kam med store tagger (håret blir krusete av å børste det). Anonymous poster hash: 48233...282 Takk for tips 🙏🏼🙏🏼 her skal det prøves og soves 🙊Anonymous poster hash: ef55a...c70
Eplemos Skrevet 18. september 2015 #8 Skrevet 18. september 2015 Hjelper å flette løst. Da redder jeg noen av krøllene. Men selvfølgelig finest når det er vasket samme dag 😕
MissLucy Skrevet 18. september 2015 #9 Skrevet 18. september 2015 (endret) .... Endret 29. desember 2015 av Amafalathiel
Eplemos Skrevet 18. september 2015 #10 Skrevet 18. september 2015 Vasker det hver morgen... Ellers har jeg erfart det samme som en over her, at håret ble mye finere og sunnere etter at jeg droppet redken og kerastaseproduktene jeg sverget til før, og gikk over til helt rene fri-for-altprodukter. For første gang på tjue år er hodebunnen sunn og frisk, uten stramhet, flassing eller sår, som jeg fikk av kerastases shampo for sensitiv hodebunn, så da kan krøllene få den daglige vasken de liker. Dessuten bruker jeg aldri føner eller noen form for varme tenger, så den vasken er det eneste stresset jeg utsetter håret mitt for Hvis jeg en sjelden gang dropper vasken, så sprayer jeg med saltvannssprayen til John masters, for den gir ikke noen seig hinne, men blir som å få litt duskregn i håret, og det får frem krøllene. Hvilken shampo bruker du da?
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 18. september 2015 #11 Skrevet 18. september 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
MissLucy Skrevet 19. september 2015 #12 Skrevet 19. september 2015 (endret) Den 18. september 2015 at 1.10, Eplemos skrev: Hvilken shampo bruker du da? Endret 29. desember 2015 av Amafalathiel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå