Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mest vanlig at det er jenta eller gutten som tar praten om man er kjærester eller ikke?

Anonymous poster hash: b755b...2f4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest vanlig at kvinner VIL det i hvertfall, men mange holder igjen fordi de er redde for å ta det opp for tidlig.
Jeg syns at begge kan ta den når de føler for det uten å drive å vente på hvilken sin tur det er osv.

Anonymous poster hash: c1c3f...e35
Skrevet

Mest vanlig at kvinner VIL det i hvertfall, men mange holder igjen fordi de er redde for å ta det opp for tidlig.

Jeg syns at begge kan ta den når de føler for det uten å drive å vente på hvilken sin tur det er osv.

Anonymous poster hash: c1c3f...e35

Hvordan skal man egentlig ta det opp? Jeg er ikke TS men tror jeg er nødt til å ta den praten snart uten at jeg helt vet hvordan.

Anonymous poster hash: 0383b...261

Skrevet

Denne må jeg få med meg. Har ett forhold bak meg hvor jeg tok dette opp på følgende måte:

"Du, jeg lurer på en ting. Eller jeg lurer ikke, deg er mer av informativkarakter (ja jeg brukte dette ordet). Du er en herlig person og jeg liker å være med deg. Samtidig så har jeg ikke behovet for å kalle deg kjæresten min om du ikke vil det, men det er jo koslig. Poenget mitt er at jeg ser på dette som en monogam greie og håper at du gjør det óg, men hvis ikke setter jeg pris på om du sier det altså."

Svar: "pust. Jeg trodde vi var kjærester egentlig, vi har jo datet i ett år."

Meg: "Åja. Så gøy"

Jeg var hundreprosent edru. Det funket jo, men jeg anbefaler det ikke (av åpenbare grunner).

Anonymous poster hash: 45bf0...8a0

Skrevet

Jeg innser at jeg virkelig har gått ut på dato når jeg leser sånne tråder. Man må spørre om man er kjærester når man har datet 1 år?! Jeg har vært i en del forhold mitt voksne liv, men har aldri hatt det dere kaller "samtalen" eller spurt om "er vi kjærester nå?" noen gang. Det er da en naturlig utvikling når man har datet/vært sammen med et menneske og gjort kjæresteting sammen over en periode, at man faktisk er et par. Jaja - alt var mye bedre under krigen... :P

Anonymous poster hash: 93109...aff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...