Tash Skrevet 22. januar #661 Skrevet 22. januar (endret) Anonym_x skrev (På 20.1.2026 den 23.08): Er det noen som ikke er blokkert som vet om hun har lagt ut noe nytt på Instagram siste dagene? Mange screenshots her og virker som det oppdateres: https://shared.jodel.com/baF7uBJX8Zb Endret 22. januar av Tash Mer info 3
Frublå Skrevet 4. februar #662 Skrevet 4. februar Nå er det mye rart som blir lagt ut på Instagram… Hva i alle dager holder hun på med? Hun skriver veldig merkelige ting til bildene hun legger ut 🤯 Rart å se en person forandre seg totalt fra det man var vandt til å se fra før…. Trist egentlig. Men har skjønt at hun lagde endel kvalme rundt seg før også. Selv la jeg igjen et spørsmål som ikke var ment frekt, men endte i at hun blokkerte meg. Det var på den tiden hun bodde i det store flotte huset- og alt så fint ut utad.. Var nok endel trøbbel da også, som sikkert ble litt kamuflert…. Nå er det ihvertfall veldig synlig at hun sliter veldig😳 1
Mari Henrikke Skrevet 6. februar #664 Skrevet 6. februar Ble tipset om en instagramkonto her… Jeg nevnte at jeg hadde så lyst på en stol som hun hadde lagt ut bilde av til en venninne . Hun kunne fortelle meg at hun hadde blitt psykisk syk. Og innpå der var det mye jesus/satan og konspirasjonsteorier gitt🙄 sist jeg fulgte henne virket hun jo så kvikk og kul. Skikkelig trist. Fikk skikkelig vondt av henne når jeg var inne på den profilen der. Stakkars.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå