Tash Skrevet 22. januar #661 Skrevet 22. januar (endret) Anonym_x skrev (På 20.1.2026 den 23.08): Er det noen som ikke er blokkert som vet om hun har lagt ut noe nytt på Instagram siste dagene? Mange screenshots her og virker som det oppdateres: https://shared.jodel.com/baF7uBJX8Zb Endret 22. januar av Tash Mer info 3
Frublå Skrevet 4. februar #662 Skrevet 4. februar Nå er det mye rart som blir lagt ut på Instagram… Hva i alle dager holder hun på med? Hun skriver veldig merkelige ting til bildene hun legger ut 🤯 Rart å se en person forandre seg totalt fra det man var vandt til å se fra før…. Trist egentlig. Men har skjønt at hun lagde endel kvalme rundt seg før også. Selv la jeg igjen et spørsmål som ikke var ment frekt, men endte i at hun blokkerte meg. Det var på den tiden hun bodde i det store flotte huset- og alt så fint ut utad.. Var nok endel trøbbel da også, som sikkert ble litt kamuflert…. Nå er det ihvertfall veldig synlig at hun sliter veldig😳 1
Mari Henrikke Skrevet 6. februar #664 Skrevet 6. februar Ble tipset om en instagramkonto her… Jeg nevnte at jeg hadde så lyst på en stol som hun hadde lagt ut bilde av til en venninne . Hun kunne fortelle meg at hun hadde blitt psykisk syk. Og innpå der var det mye jesus/satan og konspirasjonsteorier gitt🙄 sist jeg fulgte henne virket hun jo så kvikk og kul. Skikkelig trist. Fikk skikkelig vondt av henne når jeg var inne på den profilen der. Stakkars. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå