Gå til innhold

Lise Valø

Fremhevede innlegg

Skrevet
Horselady skrev (56 minutter siden):

Gud bedre 🫣 hun er virkelig ute og sykler! Er hun virkelig rusfri? Hun skulle slett ikke ha hatt tilgang til noe nett!!

Nei, minner meg om slik xn min ble over flere dager på amfetamin-kjøret. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette virkelig henne? Ser hun har to kontoer på Insta, Lise Valo og Lise Saetre Valo, men der ligger det ingen innlegg på story. 

på det bildet som er lagt ut tidligere i tråden her virker hun fullstendig fjern, nesten så jeg ikke tror det er henne? 
Kan hun være hacket?

Skrevet

Hun har det Ikke bra i det hele tatt. Stakkers barna som har mistet mammaen sin oppi alt det rotet hun har havnet i 💔

Psykose pga rus kjenner jeg igjen i det hun legger ut i stories... (bokstavkjeks) (bakgrunnsmusikk)

• Liker 1
Skrevet

Henger jo ikke på greip mye av det hun legger ut, ser hun er inne her også og følger med 

Skrevet

Har sett hele storyen og hun virker veldig syk. Ser hun også er hjemme (basert på det hun legger ut), håper hun får hjelp

Skrevet

Hun er rusmisbruker og har vært det lenge, Ingenting hun skriver om Even er sant. Han og barna er de som er utsatt for psykisk og fysisk vold, manipulasjon og er offer for et narsissistisk forhold. Han ville gå og da lagde hun et mareritt for han og barna. Stakkars mann om han noen gang får ny dame, hun vil gjør alt i sin makt for å ødelegge for hun tåler ikke at han har det bra eller at hun ikke har han i sine narsistiske klør lenger eller har kontroll på han og lommeboka hans. 

• Nyttig 1
Skrevet
Tasha1980 skrev (34 minutter siden):

Hun er rusmisbruker og har vært det lenge, Ingenting hun skriver om Even er sant. Han og barna er de som er utsatt for psykisk og fysisk vold, manipulasjon og er offer for et narsissistisk forhold. Han ville gå og da lagde hun et mareritt for han og barna. Stakkars mann om han noen gang får ny dame, hun vil gjør alt i sin makt for å ødelegge for hun tåler ikke at han har det bra eller at hun ikke har han i sine narsistiske klør lenger eller har kontroll på han og lommeboka hans. 

Viser bare hvor lurt man kan bli av fasade på SoMe.. Ikke at jeg har fulgt detaljert med, men hadde ikke gjettet rusmisbruker. Og det må jo være mer enn benzo dette (leste det på Jodel). Stakkars barn og eksmann.. Og som du sier; evnt fremtidig partner til eksmann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...