Anonym_x Skrevet 13. september 2025 #621 Skrevet 13. september 2025 Finner henne ikke på Insta lenger, dere som gjør det - er hun fortsatt aktiv der?
Kløvereng Skrevet 13. september 2025 #622 Skrevet 13. september 2025 Anonym_x skrev (4 timer siden): Finner henne ikke på Insta lenger, dere som gjør det - er hun fortsatt aktiv der? Ja, fortsatt aktiv. Ingen innlegg, men legger ut stories. 1
Gyllen Skrevet 7. desember 2025 #623 Skrevet 7. desember 2025 Nå tror jeg kontoen er borte, søkte opp nettopp. har kanskje kommet hjem til Ålesund. 1
hso Skrevet 9 timer siden #627 Skrevet 9 timer siden Men om man ser storyen til Lise, å hva hun skriver der. Så er nok delen med at hun ruser seg sant. Om han er det ene eller det andre vil jeg ikke mene noe om, for jeg kjenner de ikke. Men jeg kan mye om rus og rusomsorg. Å det er veldig vanlig at de som ruser seg legger skyld over på andre, å ikke kan tas som troverdige i en ruset situasjon. Når det er sagt er ikke det det samme som at det ikke kan være sant. Men hadde det komt fra en som hadde vært rusfri over lengre tid, hadde det vært mer troverdig. Uansett så er situasjonen veldig trist, lise var veldig flink med interiør og hadde en veldig inspirerende konto, og hun er nok uendelig glad i barna sine. Så er jo bare å håpe at hun kommer seg ut av dette og finner tilbake til seg selv igjen! 2
Lito Skrevet 8 timer siden #629 Skrevet 8 timer siden alida2017 skrev (14 timer siden): Det er hun som er narsisisten her . Hun takler ikke at even har det bra .
Kløvereng Skrevet 7 timer siden #631 Skrevet 7 timer siden Kjenner ikke E, men klarer ikke å tro på at det er han som er problemet… Jeg har alltid tenkt at han må være en utrolig tålmodig og snill mann🙈
Shias Skrevet 6 timer siden #632 Skrevet 6 timer siden Hun er helt ute å sykle. Nå vet ikke jeg om Even er narsissist, da man sjeldent vet hvordan ting er innenfor husets 4 vegger. Men jeg har selv vært i ett forhold der han var narsissist, å min personlige erfaring er at det suger ut all energi, jeg orket ikke å poste ting på sosiale medier, være sosial osv.. Hun har jo gjort alt dette, lagt ut mye bilder av dem to. Har jo sett dem sammen flere ganger å dem så jo veldig lykkelige ut. Samtidig har hun fått holdt på med «sitt» liv ved siden av. For meg virker hun bare bitter, sur og sjalu. 1
Horselady Skrevet 16 minutter siden #633 Skrevet 16 minutter siden alida2017 skrev (21 timer siden): Hvordan vet vi at dette er et innlegg av Lise? Det står jo ikke noe kontonavn her?
Kløvereng Skrevet 8 minutter siden #634 Skrevet 8 minutter siden Horselady skrev (4 minutter siden): Hvordan vet vi at dette er et innlegg av Lise? Det står jo ikke noe kontonavn her? Det er alle tallene som er kontonavnet. Hun het Lise Myhre først, så har navnet blitt endret flere ganger. Hun har jevnlig komt opp hos meg. Finner ikke kontoen nå, men den var der tidligere i dag. Hadde lagt ut mange selfies, interiørvarer til salgs, bilde av støvsuger osv på stories.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå