Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hjelp! Jeg skal på date i dag og er ikke så erfaren på dating, selv om jeg er 25, ettersom jeg har hatt samboer i noen år. :oops:

Men, må gleder jeg meg til å treffe noen nye, etter en stund som singel :) Jeg bare lurer på hva som er "vanlig" på dater.. Etter man har vært en tur på kafe, er det uhøflig å bli fulgt hjem, men likevel ikke å invitere han med inn?

Og, hvis man oppdager at man slett ikke er interessert likevel, når sier man fra om dette? Man må jo gi hverandre en sjangs til å bli kjent, altså, evt. flere dater, men er bare redd for å rote meg inn i en situasjon som er vanskelig å komme ut av, hvis jeg skulle ønske det.

Stella

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær deg selv, vær ærlig og slapp av. Ikke stress med at det faktum at du er på en date. Ta det heller som en hyggelig måte å bli kjent med nye mennesker på. Ikke ha forventninger om romantiske følelser.

Hvis han vil treffe deg igjen, mens du ikke er interssert, kommer du lengst med å være ærlig om dette til mannen. Si det på en fin og likefrem måte at du tror at dette ikkevar det rette fro deg.

Jeg har aldri blitt fulgt hjem etter en date.....av naturlige årsaker..( bor et stytkke utenfor bykjernen), så akkurat den biten kan jeg ikke svare deg på. De mest vellykede datene jeg har hatt, har vært de gangene jeg har vært avslappet og uten forventninger om hva daten skulle utvikle seg til.

Dating er en fin måte å utvide horisonten på!

Kos deg!!!

Skrevet

Det er ,som sagt,bare å slappe av.

Passer dere ikke sammen ,så merker nok han også det. Jeg har aldri vært nødt til å si i fra - heldigvis.

Det er ikke frekt å la være å invitere han med inn... det gjør ingen ting. DU bestemmer over deg selv,husk det!

Kos deg med alle nye bekjentskaper.

Gjest Anonymous
Skrevet

Daten min gikk fint den! Slappet av og var meg selv ja, som dere råda meg til, tror han var mer stressa enn meg :) Og, han fulgte meg til døra, kysset meg og dro hjem, ekte gentleman!

Så skal vi møtes igjen i morgen..

Vet jo fremdeles ikke om jeg ønsker noe forhold, man må jo bli kjent først. Er fortsatt litt bekymra for at det skal gå for fort, men har allerede sagt fra om at jeg vil ta det rolig, i likhet med han.

Gleder meg til i morgen.. 8)

Skrevet

Så godt det gikk bra!

Lykke til igjen på neste date!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...