Gjest Nordmøring Skrevet 17. september 2015 #1 Skrevet 17. september 2015 Hei. Jeg lurer på en ting. Hva gjør vi når jenta er blitt gravid og vi bor veldig langt fra hverandre? Har dere noen råd? Det har seg sånn at jeg var i Oslo for noen uker siden, så var jeg ute på byen og der møtte jeg ei jente. Vi kom godt i kontakt og vi har begge humor så vi hadde det veldig moro. Etterpå så ble hun med meg på hotellet og da skjedde det. Dessverre så brukte jeg ikke kondom. Nå er hun gravid. Litt feil tidspunkt men jeg har ikke noe i mot å få barn. Problemet er at hun bor på østlandet. Ingen av oss kan flytte nå. Jeg vil heller ikke flytte til østlandet, og jeg vet ikke om hun vil flytte hit. Hun har familien sin der og alle vennene sine der. Noen råd? Hun aner heller ikke hva vi skal gjøre. Kjip situasjon. Kom med ærlige svar og råd. Andre kommentarer blir ignorert.
Sirah Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 Sett deg på en buss/fly/tog eller hva nå som må til og ta deg en helg i oslo for å snakke med henne. Håper dere finner ut av noe! Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #3 Skrevet 17. september 2015 Hei. Jeg lurer på en ting. Hva gjør vi når jenta er blitt gravid og vi bor veldig langt fra hverandre? Har dere noen råd? Det har seg sånn at jeg var i Oslo for noen uker siden, så var jeg ute på byen og der møtte jeg ei jente. Vi kom godt i kontakt og vi har begge humor så vi hadde det veldig moro. Etterpå så ble hun med meg på hotellet og da skjedde det. Dessverre så brukte jeg ikke kondom. Nå er hun gravid. Litt feil tidspunkt men jeg har ikke noe i mot å få barn. Problemet er at hun bor på østlandet. Ingen av oss kan flytte nå. Jeg vil heller ikke flytte til østlandet, og jeg vet ikke om hun vil flytte hit. Hun har familien sin der og alle vennene sine der. Noen råd? Hun aner heller ikke hva vi skal gjøre. Kjip situasjon. Kom med ærlige svar og råd. Andre kommentarer blir ignorert. Ha det i bakhodet at om dere ikke bor sammen med hverandre når ungen kommer har du nesten null rettigheter. Kanskje greit å flytte til østlandet iallefall for en periode.Anonymous poster hash: a8615...97c
Gjest Nordmøring Skrevet 17. september 2015 #4 Skrevet 17. september 2015 Takk. Jeg skal ta en helg så vi får snakke skikkelig, men jeg kan ikke flytte dit nå. Hadde det bare vert så enkelt.
Biloba Skrevet 17. september 2015 #5 Skrevet 17. september 2015 Hvis hun er frisk og oppegående og ønsker å beholde barnet, så vil hun mest sannsynlig klare seg alene. Men du vil gå glipp av barnet ditt, og du fratar barnet ditt en pappa. Blir det viktig nok for deg, kommer du til å finne løsninger som gjør at du kan reise over så ofte som mulig, og gjøre de nødvendige endringer i livet for å få flyttet snarlig. Som kvinne som ikke er i et etablert forhold med barnefar er det veldig høy risiko i å flytte bort fra nettverket. 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #6 Skrevet 17. september 2015 Synes dere bør vurdere abort. Eventuelt, at du må tåle å ha et barn du knapt får se...Anonymous poster hash: a71d0...3e6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #7 Skrevet 17. september 2015 Litt drastisk å flytte pga en person man ikke kjenner?Anonymous poster hash: c48eb...f26 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #8 Skrevet 17. september 2015 Litt drastisk å flytte pga en person man ikke kjenner?Anonymous poster hash: c48eb...f26 Ikke mer drastisk enn å si at man ønsker barn med en person man ikke kjenner.Anonymous poster hash: a71d0...3e6 3
Nemigirl Skrevet 17. september 2015 #9 Skrevet 17. september 2015 (endret) Litt drastisk å flytte pga en person man ikke kjenner?Anonymous poster hash: c48eb...f26 Hmmmm.... Er det barnet eller barnemoren du omtaler som personen man ikke kjenner? Kanskje verdt å sette ting i perspektiv. Er det egentlig så drastisk å flytte for å lære sitt eget barn å kjenne? Og hva hvis det faktisk viser seg å kunne funke med barnemoren også? Det vet man strengt tatt heller ikke før man har prøvd. Kanskje de begge er interessert i å sjekke ut det også litt videre? Endret 17. september 2015 av Nemigirl 2
Peter007 Skrevet 17. september 2015 #10 Skrevet 17. september 2015 (endret) Hei. Jeg lurer på en ting. Hva gjør vi når jenta er blitt gravid og vi bor veldig langt fra hverandre? Har dere noen råd? Det har seg sånn at jeg var i Oslo for noen uker siden, så var jeg ute på byen og der møtte jeg ei jente. Vi kom godt i kontakt og vi har begge humor så vi hadde det veldig moro. Etterpå så ble hun med meg på hotellet og da skjedde det. Dessverre så brukte jeg ikke kondom. Nå er hun gravid. Litt feil tidspunkt men jeg har ikke noe i mot å få barn. Problemet er at hun bor på østlandet. Ingen av oss kan flytte nå. Jeg vil heller ikke flytte til østlandet, og jeg vet ikke om hun vil flytte hit. Hun har familien sin der og alle vennene sine der. Noen råd? Hun aner heller ikke hva vi skal gjøre. Kjip situasjon. Kom med ærlige svar og råd. Andre kommentarer blir ignorert.Har du snakket ordentlig med henne? Kan hun ta abort? Da er det hele løst for deg. Hvis ikke hun vil dette så er situasjonen en helt annen. Men om hun velger fullføre svangerskapet lg du blir far er en farskapstest med DNA nødvendig. Lykke til Endret 17. september 2015 av Peter007
Gjest Nordmøring Skrevet 18. september 2015 #11 Skrevet 18. september 2015 Takk for svara. Kunne sikkert funket mellom oss også for vi hadde det veldig moro sammen. Samme interesser også. Problemet er flyttinga. Jeg har nevnt det med abort og sånn jeg oppfattet det så er hun i mot abort så jeg vet ikke om det er aktuelt. Må ta meg en tur snart å få snakket skikkelig sammen. Jeg er litt nervøs nå. Redd for å måtte slutte med interessene mine som jeg driver med her, jobb, alle vennene mine selv om jeg enkelt kommer i kontakt med folk. Det er vanskelig valg.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #12 Skrevet 18. september 2015 Gamle er dere?Anonymous poster hash: b4a1b...89d
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #13 Skrevet 18. september 2015 Ha det i bakhodet at om dere ikke bor sammen med hverandre når ungen kommer har du nesten null rettigheter. Kanskje greit å flytte til østlandet iallefall for en periode.Anonymous poster hash: a8615...97c Er det ikke bare å gå til retten og kreve foreldreansvar?Anonymous poster hash: 86846...89f
Jus sanguinis Skrevet 19. september 2015 #14 Skrevet 19. september 2015 Sett deg på en buss/fly/tog eller hva nå som må til og ta deg en helg i oslo for å snakke med henne. Håper dere finner ut av noe!Lykke til Hvorfor det? Hvorfor skal det være mannens ansvar?
Sirah Skrevet 19. september 2015 #15 Skrevet 19. september 2015 Hvorfor det? Hvorfor skal det være mannens ansvar? For all del, det kan da like gjerne være dama som setter seg på et fly Det viktigste er jo at en av dem tar initiativ til å snakke sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå