Gjest Utlogget for øyeblikket Skrevet 20. september 2004 #1 Skrevet 20. september 2004 For en tid tilbake traff jeg en kjempe flott fyr. Han var noen år eldre enn meg,og det tiltalte meg veldig. Ble litt småbetatt,og vi små kysset litt første gang vi traff hverandre. Men det var det. Når vi hadde gått hver til vårt,tikket det inn en melding på tlf min. Han hadde sporet meg opp,og ville vi skulle treffes igjen. I utgangspunktet hadde jeg kjempe lyst til det - for det var absolutt en gnist der som jeg kunne tenke meg å bygge videre på. MEN..... jeg fikk vite nettopp at han er gift ( i 15 år),og har 2 barn..... (Han fortalte det ved en glipp..) Greit nok..men han fortalte meg ikke dette den kvelden han kysset meg god natt. Da tror jeg Ble naturlig nok skuffet over dette....Jeg mister helt troen på kjærlighet og ekteskap,jeg. Synes det er så trist. Kan selvsagt ikke treffe han igjen - jeg ønsker ikke å ødelegge en familie. Samme hvor tiltrukket jeg er.... Synes ikke dere at det var råttent ,ovenfor meg og kona at han ikke fortalte noe?!?! Er det sånn det fungere,at det man ikke får vite,har man ikke noe vondt av? Blir redd av sånne ting jeg....
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #2 Skrevet 20. september 2004 Folk som er utro sniker og lyver som regel uten skrupler både overfor partneren og den man er utro med - burde ikke bli overrasket over at han ikke la kortene på bordet. Det var uten tvil råttent både overfor deg og ikke minst overfor kona og ungene - bare trøst deg med at du ikke går glipp av noe ved å la være å treffe han: Sjenldent de går fra kone og barn og har man vært utro en gang såville ikke jeg stolt på at han ikke var det en gang til. Mange fisk i sjøen - finn som er ærlig og redelig og som du kan stole på!
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #3 Skrevet 20. september 2004 Mannfolk!! :evil: Har opplevd noe av det samme. Jeg møtte en fyr på byn. Vi fikk kjempegod kontakt. Den første kvelden var det ingen kyssing eller noe. Jeg reiste hjem til meg selv, han til seg. Han hadde fortalt at han og konen hadde vært separert i flere mnd. og at han bodde hos sin mor. Han ringte ofte og vi begynte å møtes. Etterhvert utviklet dette seg. Han reiste på ferie i 2 uker med noen kompiser. Ringte til meg fra ferien. Da han kom hjem, fortsatte vi å møtes. Da vi hadde møttes i noen mnd. sa han plutselig at han hadde bestemt seg for å gå tilbake til kona. De hadde snakket ut. Senere fikk jeg vite at han aldri hadde vært separert! Og da han var på ferie, var det med kona og ungene! :evil: Sånn kunne han holde på fordi han reiser mye i jobben. Dermed var det ingen som merket at jeg ringte til ham og at han ringte til meg. Når vi møttes trodde sikkert kona at han var på jobb. Vi bodde i samme by så det var ikke lange veien. Er det mulig!! :evil: Har hørt de siste årene at han fortsatt holder på slik..
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #4 Skrevet 21. september 2004 Mannfolk... Jeg gjorde langt mer enn å kysse en fyr :oops: Likte han veldig godt, men syntes samtidig det var noe merkelig jeg ikke helt kunne sette fingeren på. Så jeg sluttet å treffe han. En stund senere leste jeg i avisa at han og samboeren hadde fått sitt 3 barn :o Jeg, dumme nautet, visste ikke at fyren var opptatt og flerbarnsfar
Bitte Skrevet 21. september 2004 #5 Skrevet 21. september 2004 Det var jeg som startet tråden her.... Han vil ikke gi seg,sender "koselige" meldinger,som jeg nå synes er ubehagelige. Jeg har sagt i fra at han må holde seg unna,så nå gidder jeg ikke å svare. Tror ikke det kommer noe godt ut av det,uansett. Er fremdeles litt i sjokk over at dette kom frem ved en tilfeldighet. Jeg hadde garantert truffet han dersom jeg hadde trodd han var singel! Men jeg vet bedre enn å involvere meg med en sånn..... har for mye selvrespekt til det!
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #6 Skrevet 21. september 2004 Hvis han ikke gir seg med mld, kan du fortelle han at neste mld blir sendt videre til kona hans. Tipper han gir seg da...
Nabodama Skrevet 21. september 2004 #7 Skrevet 21. september 2004 Det var jeg som startet tråden her.... Han vil ikke gi seg,sender "koselige" meldinger,som jeg nå synes er ubehagelige. Jeg har sagt i fra at han må holde seg unna,så nå gidder jeg ikke å svare. Tror ikke det kommer noe godt ut av det,uansett. Er fremdeles litt i sjokk over at dette kom frem ved en tilfeldighet. Jeg hadde garantert truffet han dersom jeg hadde trodd han var singel! Men jeg vet bedre enn å involvere meg med en sånn..... har for mye selvrespekt til det! Flott gjort!
Sandra Skrevet 21. september 2004 #8 Skrevet 21. september 2004 Jeg synes det er kjempeflott at du ikke involverer deg med denne mannen! Det står det respekt av! Mange som hadde vært svakere enn deg. Sikkert ikke lett for deg, du hadde jo truffet han, som du sier, om du ikke hadde visst det du vet nå. Det kommer som regel ikke mye godt ut av slike situasjoner. Man kan lett ødelegge en hel familie. Hadde han vært mann nok, hadde han gjort seg ferdig med kona FØR han begynte å sjekke opp andre damer.
Bitte Skrevet 21. september 2004 #9 Skrevet 21. september 2004 Nei,jeg er den første til å innrømme at det er vanskelig å være så avvisende...for dette er jo en person jeg er svært bettatt av. Men jeg ser litt lengre frem,og vet jeg har lett for å forelske meg. Jeg lager ris til egen bak. Det er bare å ta alle forhondsregler,nå som jeg er godt informert. Dessuten vil jeg ikke ta fra ,de to barna,faren deres. Så egoistisk er det ikke lov til å være,synes jeg. Man burde ikke sjekke i det hele tatt,når man er gift. Greit nok å flørte,innenfor rimelighetens grenser...men det bør stoppe det. Jeg var jo supre smigret da han kysset meg god natt... og ble i grunn ganske "tatt" der og da. Er ikke vant til så voksne menn....så den følelsen var rett og slett fantastisk. Men jeg kan jo finne meg en annen moden mann,ikke sant?!?!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå