AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #1 Skrevet 17. september 2015 Jeg har funnet flere kalkulatorer der de ser ut som at det ikke lønner seg. Jeg kjører gladelig über hvis deg er billigere, men er det det?Anonymous poster hash: 55ee6...5eb
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 Vet ikke hvordan det er i Norge, da jeg bare har brukt det i Orlando, FL. Men der kostet taxi fra flyplassen og til hotellet 66 dollar en vei. Über til flyplassen kostet 20 dollar. Det jeg også merket godt der, var at Übersjåførene var mye greiere, ettersom de har lyst på god rating. Vanlige taxisjåfører kunne være ekle og sleske og prøve å lure oss for penger, og det satt vi ikke noe særlig pris på. Selvfølgelig er alt dette individuelt og blablabla, men jeg foretrakk hvertfall über fremfor vanlig taxi. Anonymous poster hash: c1baf...d53
hemul Skrevet 17. september 2015 #3 Skrevet 17. september 2015 Uber har heller ikke nattakst/helgetakst. (Selv om de nå har så mye etterspørsel at du kan velge å betale litt med for å bli 'prioritert' lørdag kveld i byen). Jeg elsker uber og det er mye billigere enn vanlig taxi 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #4 Skrevet 19. september 2015 Etter min erfaring er det halv pris av vanlig taxipris. I hvertfall på lørdager og søndager som er eneste gangene jeg har tatt uber.. Anonymous poster hash: 5e8a6...16f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå