Gå til innhold

Er egentlig Über så billig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet flere kalkulatorer der de ser ut som at det ikke lønner seg. Jeg kjører gladelig über hvis deg er billigere, men er det det?

Anonymous poster hash: 55ee6...5eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvordan det er i Norge, da jeg bare har brukt det i Orlando, FL. Men der kostet taxi fra flyplassen og til hotellet 66 dollar en vei. Über til flyplassen kostet 20 dollar. Det jeg også merket godt der, var at Übersjåførene var mye greiere, ettersom de har lyst på god rating. Vanlige taxisjåfører kunne være ekle og sleske og prøve å lure oss for penger, og det satt vi ikke noe særlig pris på. Selvfølgelig er alt dette individuelt og blablabla, men jeg foretrakk hvertfall über fremfor vanlig taxi.

Anonymous poster hash: c1baf...d53
Skrevet

Uber har heller ikke nattakst/helgetakst. (Selv om de nå har så mye etterspørsel at du kan velge å betale litt med for å bli 'prioritert' lørdag kveld i byen). Jeg elsker uber og det er mye billigere enn vanlig taxi :)

• Liker 1
Skrevet

Etter min erfaring er det halv pris av vanlig taxipris. I hvertfall på lørdager og søndager som er eneste gangene jeg har tatt uber.. 

Anonymous poster hash: 5e8a6...16f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...