AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #1 Skrevet 17. september 2015 Jeg trenger filmtips til 10 åringer (til hjemmekino-bursdag). Jeg har tenkt på Ratatouille eller Matilda, men er usikker på om noen av de vil falle i smak. Nye filmer som f.eks Big Hero 6 tenker jeg at mange av de har sett nylig. Kom gjerne med egne tanker og tips! Anonymous poster hash: 835c1...9e4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 Hvorfor kan ikke burdagsbarnet bestemme? Ellers er Jurassic Park 4 veldig populær blant 5.klassingene her. Narnia-filmene er også populære, Home, Over hekken, Dragetreneren. Børning var faktisk veldig populær også, selv om man skulle tro den var for et eldre publikum. Den gamle Fantastic 4 er også super, den er vel mer barnevennlig enn den nye som går på kino nå. Anonymous poster hash: 2c5ac...b0a
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #3 Skrevet 17. september 2015 Eller Spiderman kanskje, den er jo for denne aldersgruppen (Har en unge med edderkoppskrekk her, ellers har vi vært gjennom det meste av Marvel ) Anonymous poster hash: 2c5ac...b0a
Hanna! Skrevet 17. september 2015 #4 Skrevet 17. september 2015 Jeg elsker de filmene! På den alderen elsket jeg Ringenes Herre, Materix, Chihiro og heksene, Ronja Røvedatter, alt av Tim Burton (Et førjulsmareritt eller Edvart Saksehånd blant annet) og Disney. Hvis filmen ikke faller helt i smak, går det også fint. Med snop og venner blir det gøy uansett. Lykke til!
Gjest Skrevet 17. september 2015 #5 Skrevet 17. september 2015 (endret) Hvorfor kan ikke burdagsbarnet bestemme? Ellers er Jurassic Park 4 veldig populær blant 5.klassingene her. Narnia-filmene er også populære, Home, Over hekken, Dragetreneren. Børning var faktisk veldig populær også, selv om man skulle tro den var for et eldre publikum. Den gamle Fantastic 4 er også super, den er vel mer barnevennlig enn den nye som går på kino nå. Anonymous poster hash: 2c5ac...b0a Endret 17. september 2015 av suspiria
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå