AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #1 Del Skrevet 17. september 2015 Noen som vet om man får kjøpt varseltrekant til bilen på bensinstasjonen? Anonymous poster hash: e73a1...94d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 17. september 2015 #2 Del Skrevet 17. september 2015 Jeg mener å ha sett det der, i hvert fall, sammen med litt andre bilting man gjerne plutselig trenger. Hadde jo vært rart om de ikke har det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 17. september 2015 #3 Del Skrevet 17. september 2015 Eller du kan kjøpe i en bilrekvisita forretning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletuss87 Skrevet 21. september 2015 #4 Del Skrevet 21. september 2015 Biltema har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #5 Del Skrevet 22. september 2015 Noen som vet om man får kjøpt varseltrekant til bilen på bensinstasjonen? Anonymous poster hash: e73a1...94d Kjøpes hos Biltema eller Chlas(?) Ohlson. Anonymous poster hash: 4fa7b...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #6 Del Skrevet 22. september 2015 tror nok de fleste som har bilutstyr selger sånne. bensinstasjoner har jo til og med L for øvelseskjøring har jeg sett så Anonymous poster hash: 60443...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #7 Del Skrevet 22. september 2015 Vi har ikke varseltrekant på bensinstasjonen jeg jobber på i alle fall. Har heller aldri på to år opplevd at noen har spurt etter det . Til AB over: L-skilt har vi, selger jevnt og trutt, vi har også en pen samling brukte L-skilt fra vaskehallen Anonymous poster hash: 00e85...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå