AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #1 Skrevet 17. september 2015 Driver med hjemmetrening, så er ute etter gode øvelser man kan gjøre hjemme. Går mye turer i skogen og bratt terreng, men det er det.. Vet squats er god trening, men er det andre bra øvelser? Anonymous poster hash: b3d45...c36
kjøttmeis Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 (endret) FitnessBlender på YouTube har masse gode økter, spesielt til rumpe og lår. Tok meg 2 mnd å få spretten rumpe + tonede lår. Nå er jeg "slapp" igjen Hehe... https://www.youtube.com/watch?v=xnM9chgA8wQ Endret 17. september 2015 av kjøttmeis
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #3 Skrevet 17. september 2015 Jeg aner ikke om forskning er enig med meg eller ikke, men av erfaring så synes jeg det hjelper veldig bra å sove på magen. Muskler kan man jo forme med øvelser, men en rumpe inneholder jo også en del fett, og fett distribuerer seg nok veldig lett etter trykk og press. Jeg la om til soving på mage + styrkeøvelser for rumpe (med vekter) og gikk fra nokså flat og slapp til antydning til sprettrumpe. Anonymous poster hash: 95326...5c5
Snurri Skrevet 17. september 2015 #4 Skrevet 17. september 2015 Jeg ville gått for øvelser med ganske tunge vekter som går rett på rumpa. Squats er bra, de tar både rumpe og lår. I tillegg er donkey kicks, glute bridge og deadlift gode øvelser.
Supersilla Skrevet 17. september 2015 #5 Skrevet 17. september 2015 (endret) 7 minute work out app til tlf er genial! 😊 Ellers er planke i mange varianter fin, stående utfall og god gammeldags hopping bra 😄 rumpa er med å stabiliserer 😊 Endret 17. september 2015 av Supersilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå