Belima Skrevet 17. september 2015 #1 Skrevet 17. september 2015 oreokake og brownies som er gutten på 8 år sitt ønske. Blir 15 - 17 gutter. Hvite muffins kommer også til å bli bakt, men har dere noen kaker dere baker som alltid slår an i deres barneselskap? Det er nok sjokoladekaker, så jeg ønsker andre forslag. Håper dere kan hjelpe?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 oreokake og brownies som er gutten på 8 år sitt ønske. Blir 15 - 17 gutter. Hvite muffins kommer også til å bli bakt, men har dere noen kaker dere baker som alltid slår an i deres barneselskap? Det er nok sjokoladekaker, så jeg ønsker andre forslag. Håper dere kan hjelpe? Hva med gele? Det er ikke alle barn som er så glad i kaker,så er jo greit å ha et alternativ Anonymous poster hash: 27ed0...26b
Belima Skrevet 17. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2015 Gele? Hadde jeg ikke en gang tenkt på! Takk det skal jeg lage.
DobbelX Skrevet 17. september 2015 #4 Skrevet 17. september 2015 Boller. Bare istedetfor de vanlige runde bollene kan du forme forbokstaven til hver gjest av deigen, så kan de spise sin egen bokstav.
redhotmystery Skrevet 17. september 2015 #5 Skrevet 17. september 2015 Gele eller pudding av noe slag, karamell kanskje Også syntes jeg kanelsnurrer eller boller er en enkel greie ved siden av, er begrenset hvor mye kake det bør være mener nå jeg.
peppermyntete Skrevet 17. september 2015 #6 Skrevet 17. september 2015 Boller uten for mye sukker ja! Supert det forslaget med å lage bokstaver evt figurer
Gjest Ennasus Skrevet 17. september 2015 #7 Skrevet 17. september 2015 (endret) Sitronkake var alltid favoritten i mine bursdagselvskap! og sirupskake! Is Karamellkake Vaniljesauskake Gulrotkake Boller/kanelsnurrer Kringle og denne: http://www.detsoteliv.no/oppskrift/snickers-bar-cake Endret 17. september 2015 av Ennasus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå