AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #1 Skrevet 17. september 2015 Har dere fordommer mot dem? Anonymous poster hash: ef9c1...6fa
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 Hvorfor skal man ha fordommer mot folk pga. gulvet de har?
Arabella Skrevet 17. september 2015 #3 Skrevet 17. september 2015 Hva skulle etter ditt syn gulvbelegg symbolisere, i dette tilfelle lys eikeparkett? Jeg har det i stue og hall. 1
Gjest Sly Skrevet 17. september 2015 #4 Skrevet 17. september 2015 Jeg har fordommer mot folk som har gulv. Det holder med tak og vegger.
maskineple Skrevet 17. september 2015 #5 Skrevet 17. september 2015 (endret) Hvorfor skal man ha fordommer mot folk pga. gulvet de har? Det har blitt bevist at Lys Eikeparkett tiltrekker seg selvopptatte folk. Furu-parkett derimot, det er kvalitets-personer som blir venner for livet dersom du kjenner noen. Endret 17. september 2015 av maskineple 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #6 Skrevet 17. september 2015 Jeg har en liten innrømmelse å komme med, det er en tulletråd, inspirert av alle de andre rare "fordommer mot" trådene i det siste. Selv har jeg både gulv (praktisk for føttene), og lys eikeparkett. Anonymous poster hash: ef9c1...6fa
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 17. september 2015 #7 Skrevet 17. september 2015 Det har blitt bevist at Lys Eikeparkett tiltrekker seg selvopptatte folk. Furu-parkett derimot, det er kvalitets-personer som blir venner for livet dersom du kjenner noen. Jeg klarer ikke ta deg seriøst... Skal du altså ha fordommer mot folk du absolutt ikke kjenner, bare pga. gulvet de har? Altså det der er bullshit. Gulvfarge har da søren ingenting med menneskers personlighet å gjøre
maskineple Skrevet 17. september 2015 #8 Skrevet 17. september 2015 (endret) Jeg klarer ikke ta deg seriøst... Skal du altså ha fordommer mot folk du absolutt ikke kjenner, bare pga. gulvet de har? Altså det der er bullshit. Gulvfarge har da søren ingenting med menneskers personlighet å gjøre Jeg tuller ikke altså? Bare les på forumet her, forskere i Sveits har funnet ut dette her for lenge siden. Les her; http://www.snf.ch/Seiten/PageNotFoundError.aspx?requestUrl=http://www.snf.ch/en/Pages/dendknsult.aspx Lys eikeparkett er det psykologene kaller en " pådriver ", veldig skumle greier. Den eneste måten å fikse det på er ifølge forskerne å være rundt folk som har furu-parkett, det roer ned visse instinkter. Heeeelt seriøst. Endret 17. september 2015 av maskineple
Gjest Gjest_The Archbishop Skrevet 17. september 2015 #9 Skrevet 17. september 2015 Slike mennesker er verre enn Hitler.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #10 Skrevet 17. september 2015 Jeg tuller ikke altså? Bare les på forumet her, forskere i Sveits har funnet ut dette her for lenge siden. Les her; http://www.snf.ch/Seiten/PageNotFoundError.aspx?requestUrl=http://www.snf.ch/en/Pages/dendknsult.aspx Lys eikeparkett er det psykologene kaller en " pådriver ", veldig skumle greier. Den eneste måten å fikse det på er ifølge forskerne å være rundt folk som har furu-parkett, det roer ned visse instinkter. Heeeelt seriøst. Kjenner meg litt igjen. Var for noen år siden sammen med ei dame som levde i et hus med furugulv. Hun var et skikkelig naturbarn, men fryktelig lat og hun stemte MDG. Ikke overrasket over at det forholdet røyk ganske fort. Slike mennesker er verre enn Hitler. Vil du virkelig hitle en debatt som handler om lys eikeparkett? Anonymous poster hash: ef9c1...6fa
SiMa Skrevet 17. september 2015 #11 Skrevet 17. september 2015 Endelig en stil-fordom jeg ikke har. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #12 Skrevet 17. september 2015 Da en bekjent la nytt gulv i hele boligen sin og gledesstrålende fortalte at han hadde bestemt seg for lys eikeparkett, kuttet jeg kontakten tvert. Orker ikke gå på besøk til slike folk, og vil ikke slippe dem inn i min bolig heller. Anonymous poster hash: 668bd...fc1 1
Commander Skrevet 18. september 2015 #13 Skrevet 18. september 2015 (endret) Kjøpte hus med lys parkett engang, aldri igjen. Absolutt alt støv syntes umidelbart, måtte støvsuge langt oftere en det jeg hadde lyst til. Om man velger dette har man støv på hjernen, eller dømt til å få det! Endret 18. september 2015 av Commander
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå