AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #1 Skrevet 17. september 2015 Har lest at man får svært redusert effekt av trening ved å gå på p-piller. Jeg er en jente som trener mye styrke og ønsker fremgang i styrketreningen min! Er det sant det som de sier om p-piller? Vurderer nemlig å starte på pillen. Noen her som her erfaring med p-piller og trening? Anonymous poster hash: 94950...3ae
Gjest Runforit Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 Aldri merket noe. Gikk på pillen i 17 år.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #3 Skrevet 17. september 2015 Aldri merket noe. Gikk på pillen i 17 år. Dette svaret betyr ingenting om du ikke hadde perioder hvor du trente/ikke gikk på ppille, hvor du ikke trente/gikk på ppille osv. Anonymous poster hash: d87c9...bca
Gjest Runforit Skrevet 17. september 2015 #4 Skrevet 17. september 2015 Dette svaret betyr ingenting om du ikke hadde perioder hvor du trente/ikke gikk på ppille, hvor du ikke trente/gikk på ppille osv. Anonymous poster hash: d87c9...bca Har trent både kampsport, klatring, driver med dykking, jogget i mange år og er i generelt i veldig god fysisk form. Sluttet på piller i fjor da jeg skulle prøve å bli gravid, løp som før(ingen forskjell på formen), løp gjennom hele svangerskapet frem til vannet røk og løp en uke etter fødsel(8 uker siden) og løper 4-5 mil hver uke som før.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #5 Skrevet 17. september 2015 Det er ingen forskning som tilsier det er noen negativ effekt. Hva skulle den negative effekten være, ts? Anonymous poster hash: 810e3...055
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #6 Skrevet 17. september 2015 Har trent både kampsport, klatring, driver med dykking, jogget i mange år og er i generelt i veldig god fysisk form. Sluttet på piller i fjor da jeg skulle prøve å bli gravid, løp som før(ingen forskjell på formen), løp gjennom hele svangerskapet frem til vannet røk og løp en uke etter fødsel(8 uker siden) og løper 4-5 mil hver uke som før. Godt du fikk inn litt snikskryt i alle fall Anonymous poster hash: d87c9...bca 4
Gjest Runforit Skrevet 17. september 2015 #7 Skrevet 17. september 2015 Godt du fikk inn litt snikskryt i alle fall Anonymous poster hash: d87c9...bca Fordi jeg svarer på spørsmålet? Jeg var aktiv da jeg brukte piller. Forteller hva aktiviteter jeg gjorde. Sier at formen er like bra ved pilleslutt. Å kunne løpe 4-5 mil i uka en uke etter fødsel er fakta og det etter 17 år på piller. Altså har det ikke påvirket formen. Hvor skryter jeg?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #8 Skrevet 18. september 2015 Det er gjort mange studier på dette, og konklusjonen er at p-piller ikke forårsaker noe vesentlig reduksjon i treningsresultater for kvinner som styrketrener. Anonymous poster hash: 25482...f4d
Gjest Honeyblossom Skrevet 19. september 2015 #9 Skrevet 19. september 2015 Jeg trener 4-6 dager i uka og har ikke merket noe redusert effekt pga ppiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå