AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #1 Skrevet 17. september 2015 Hei, jeg er en jente som har fyllt 25, og jeg har sett at jeg har begynt å få tynne små linjer i ansiktet. Lurer på om det finnes folk der ute som har klart å fjerne disse fine linjene eller forebygge? Hva er deres erfaringer? Anonymous poster hash: eaba0...ac0
OPIgirl Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 Man kan ikke fjerne rynker med en krem. Det eneste som kan fjerne rynker helt er kirurgi.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #3 Skrevet 17. september 2015 Preventivt: null alkohol, null soling, null røyking/snusing/bruk av sugerør, høy solfaktor hver dag hele året. Anonymous poster hash: a1338...ff3
OPIgirl Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Preventivt: null alkohol, null soling, null røyking/snusing/bruk av sugerør, høy solfaktor hver dag hele året. Anonymous poster hash: a1338...ff3 Du vil uansett få linjer I ansiktet. Med mindre du slutter å smile. Sugerør funker ikke fordi munnen blir snurpet sammen og kinnene sugd inn. Når man først skulle komme med et slikt svar mener jeg.
Kvark22 Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Du vil uansett få linjer I ansiktet. Med mindre du slutter å smile. Sugerør funker ikke fordi munnen blir snurpet sammen og kinnene sugd inn. Når man først skulle komme med et slikt svar mener jeg. Men det vil bli færre og de vil komme senere hvis du er flink til å bruke solkrem/fuktighetskrem med spf hele året, ikke røyker og spiser sunt å variert. Forøvrig har en rekke A-vitaminkremer og konsentrert C-vitaminserum vist seg å ha en rimelig god effekt på fine linjer hvis du bruker dem over tid.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #6 Skrevet 23. september 2015 http://mybeautyshop.no/produkt/rosa-mosqueta/serum-serum-for-ansiktet-med-9-effekter-og-rosa-mosqueta Dette serumet er veldig bra. Anonymous poster hash: 3248e...c03
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #7 Skrevet 28. september 2015 Men det vil bli færre og de vil komme senere hvis du er flink til å bruke solkrem/fuktighetskrem med spf hele året, ikke røyker og spiser sunt å variert. Forøvrig har en rekke A-vitaminkremer og konsentrert C-vitaminserum vist seg å ha en rimelig god effekt på fine linjer hvis du bruker dem over tid. Hvor kan jeg skaffe det? Har lest at det finnes noe sånt, bare at det er reseptbelagt siden "kremen" var så sterkt. http://mybeautyshop.no/produkt/rosa-mosqueta/serum-serum-for-ansiktet-med-9-effekter-og-rosa-mosqueta Dette serumet er veldig bra. Anonymous poster hash: 3248e...c03 Takk, skal prøve å finne noen kundeomtaler om den.. har du testet den? Anonymous poster hash: eaba0...ac0
Professor Orm Skrevet 28. september 2015 #8 Skrevet 28. september 2015 Hvor kan jeg skaffe det? Har lest at det finnes noe sånt, bare at det er reseptbelagt siden "kremen" var så sterkt. Takk, skal prøve å finne noen kundeomtaler om den.. har du testet den? Anonymous poster hash: eaba0...ac0 Du kan be legen din om resept på Airol. Merk at du ikke kan sole deg og bør bruke solbeskyttelse hver dag, noe som også forebygger. Merk også at om det er mimikklinjer vil den ikke ha like god effekt, da må der gjerne Botox eller Restylane til. Og den kremen du fikk anbefalt vil ikke ha effekt, det er åpenbart ei som driver ei privat nettside som prøver å selge deg noe
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #9 Skrevet 29. september 2015 Du kan be legen din om resept på Airol. Merk at du ikke kan sole deg og bør bruke solbeskyttelse hver dag, noe som også forebygger. Merk også at om det er mimikklinjer vil den ikke ha like god effekt, da må der gjerne Botox eller Restylane til. Og den kremen du fikk anbefalt vil ikke ha effekt, det er åpenbart ei som driver ei privat nettside som prøver å selge deg noe Takk. Det er nok bedre å kontakte lege for å få skikkelige saker som kan virke så jeg får forsøke meg der heller. TS. Anonymous poster hash: eaba0...ac0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå