ReyJu Skrevet 17. september 2015 #1 Del Skrevet 17. september 2015 Hei! Jeg har alltid likt tanken på å kunne sy mine egne klær, men jeg har aldri tatt steget for å lære meg det. Nå har jeg fått en veldig stor lyst til å drive med dette som en hobby, og jeg tenker å etterhvert melde meg på et sykurs for å lære det helt skikkelig. Men frem til da, er det noen som har noen gode internettsider hvor jeg kan lese litt om divere mønster, hvordan man konstruerer og syr sammen klærne? tenker f.eks på det å sy armer på en genser/jakke, ser for meg at dette blir veldig vanskelig og at det kan være litt lurt å lese og skjønne teknikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #2 Del Skrevet 17. september 2015 Jeg har lært mest fra bøker det er mange gode å kjøpe på bokhandleren. Ellers finner du veldig mye på pinterest og YouTube. Det jeg har brukt fra Internett har jeg funnet litt her og der egentlig.Anonymous poster hash: cdb9e...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 17. september 2015 #3 Del Skrevet 17. september 2015 Ninas syrom er en fin youtube serie som lærer bort det grunnleggende http://www.fiberandart.no/blog/?page_id=4093 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 18. september 2015 #4 Del Skrevet 18. september 2015 Sy det selv bloggen har gode tutorials på voksenklær. Vil også anbefale facebook gruppa vi sygale, der viser man frem hva man har sydd. Spørr om råd fra alt fra mønster, maskiner, stoff og fremgangsmåter. Alltid noen som er villige til å hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReyJu Skrevet 19. september 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 19. september 2015 Tusen takk alle sammen! Da har jeg flere steder hvor jeg kan se og lære litt,og kanskje få litt inspirasjon :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 19. september 2015 #6 Del Skrevet 19. september 2015 Jeg kom over noen nettkurs her om dagen: http://www.sykurs.no/nettkurs/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå