Gjest gjest...! Skrevet 20. september 2004 #1 Skrevet 20. september 2004 Mine svigerforeldre gjør forskjell på sine barnebarn. våre er blit behandlet som luft, men det er ikke de andre blitt. Barne pass kan vi ikke spørre om for det er så mye uff og æsj og det passer veldig dårlig, men de andre b.b. passer de. Dette er noe barna våre har lagt merke til og kommentert. I et familie selskap ble jeg kallt et stort null av svigerfar og barnet var også et stort null i han sine øyne fordi barnet hadde fådt hull i ørene. Svigerfar kan gjeipe til meg vis jeg ser på ham slik kan jeg fortsette. Har aldri tatt igjenn eller sagt noe stykkt tilbake, men orker ikke å besøke dem mere enn nødvendig. (når vi blir bedt) Når jeg tar dette opp med min mann blir han sinnt fordi jeg ikke skal la dette gå ut over ham. Blir så sinnt når jeg tenker på det og nærmest fyllt med hat for jeg mener at det ikke er noen støtte å få av ham og det er han og hanns familie på den ene siden og meg og barna på den andre. Dette er sikkert noe jeg ikke skal bry meg noe om men blir så eitrande forbannet over det. Noen rad? har du vært borti noe lignende? hva ville du gjort?
Gjest Madam Felle Skrevet 20. september 2004 #2 Skrevet 20. september 2004 Jeg ville holdt barna mine langt borte fra en mann, som tydeligvis ikke klarer å oppføre seg (svigerfaren din). Hadde ikke satt mine bein hos dem, før han klarte å oppføre seg som folk. Greit at de kan passe de andre ol, men dråpen hadde vært det han sier. Din mann bør jo tydeligvis også strammes opp litt, for mener han det er akseptabel oppførsel fra faren, da er han ikke bedre selv. :evil: Og det hadde han fått høre av meg. Får være måte på hvor mye man skal tåle fra svigerfamilien. Å bli kalt et null, er noe jeg ALDRI hadde akseptert å bli kalt. Og derfor hadde jeg heller ikke satt mine bein hos de, før de lærte seg å oppføre seg.
Bandula Skrevet 20. september 2004 #3 Skrevet 20. september 2004 Må si meg enig med Madam Felle her... Nesten vanskelig å tro at dette kan dreie seg om voksne mennesker! :o Sett foten ned, og ta en prat med svigerforeldrene dine. Det er dessverre ikke sånn at ting løser seg av seg selv! ...nei, dette hadde jeg ikke funnet meg i! Lykke til!
liv Skrevet 20. september 2004 #4 Skrevet 20. september 2004 Har dere tatt det opp med de at barna faktisk forstår hva som skjer? Og ta en lang prat med din mann..
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #5 Skrevet 20. september 2004 Hva er det for en søppeltufs av en mann du har? Han må da for f... kunne forsvare sine barn og sin kone mot stygg og urettferdig behandling fra sin familie? Det er hans biologiske barn?
Gjest gjest....! Skrevet 20. september 2004 #6 Skrevet 20. september 2004 takk for svar har begynnt å lure på om det er meg som er for nærtagende. Dette er noe som sliter, skaper avstand imellom oss for min del. Liv nei vi har ikke tatt det opp med dem synes egentli ikke det er jeg som skal gjøre det. Når jeg prøver å snakke med min mann om det blir han sinnt fordi han mener det ikke skal gå ut over ham.
Gjest xgjestx Skrevet 20. september 2004 #7 Skrevet 20. september 2004 Hva er det for en søppeltufs av en mann du har? Han må da for f... kunne forsvare sine barn og sin kone mot stygg og urettferdig behandling fra sin familie? Det er hans biologiske barn? Slutter meg til denne. En mann som fronter mot sin kone og sine barn, er ikke vel bevart. En dust.
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2004 #8 Skrevet 20. september 2004 I et familie selskap ble jeg kallt et stort null av svigerfar og barnet var også et stort null i han sine øyne fordi barnet hadde fådt hull i ørene. Svigerfar kan gjeipe til meg vis jeg ser på ham slik kan jeg fortsette. :o :o :o Vet du,...jeg hadde ærlig talt ikke orket å hatt kontakt med slike folk,... Støtter meg til de over.
Gjest Hillary.. Skrevet 20. september 2004 #9 Skrevet 20. september 2004 Når jeg prøver å snakke med min mann om det blir han sinnt fordi han mener det ikke skal gå ut over ham. :o Egoist! Det er hans far og du er hans kone og det er hans barn. Men det er jo ikke han selvsagt.... (sarkasme)
Xania Skrevet 20. september 2004 #10 Skrevet 20. september 2004 For en dust av en svigerfar! Du må ikke finne deg i å bli behandlet på den måten! Tror ikke det blir noe bedre om du fortsetter å la han oppføre seg sånn... Ta igjen mot svigerfar - eller la vær å besøke han. ( :evil: Sinna på mannen din som ikke støtter deg...)
Gjest Gjest1 Skrevet 21. september 2004 #11 Skrevet 21. september 2004 Jeg trodde folk lært litt med tiden, men jeg tror tiden har løpt fra svigerfaren din. Er selv hankjønn og snart svigerfar sjøl. Tror du burde ta et alvorsord med samboeren/mannen din også. Han burde i aller høyste grad tatt en liten prat med faren sin. Jeg gremmer meg hvordan folk kan være. Hvordan i all verden tror svigerfaren din at du skal få det ok med sønnen sin når han mangler enhver form for folkeskikk. Hvordan er kona hans? Er hun like forstokket? Har ikke problemer med at du ikke har så lyst til å besøke dem. For meg skal det bli litt spennende når dattern min kommer "trekkende" med kjærsten sin for å vise han ordentlig frem. Det høres lovende ut - jeg skal møte med åpent sinn. Det gjør kona også. tenk - vise frem den "utvalgte" til min datter for meg, gamle gubbe. Gleder meg litt også da.
Gjest gjest....! Skrevet 22. september 2004 #12 Skrevet 22. september 2004 Det er våre biologiske barn. gjest1 Svigermor har aldri sagt noe direkte stykkt. Men hun sa en gang at ikke alle passet inn i familien deres og regner med det hvar meg hun mente:-) Du må ha lykke til med "kansje kommende" svigersønne. Blir på en måte et nytt kapitell i livet når barna begynner å stifte eget bo.
Thea Skrevet 22. september 2004 #13 Skrevet 22. september 2004 Jeg hadde brutt kontakten med svigerfamilien øyeblikkelig,og om jeg hadde blitt behandla som deg hadde jeg ikke hatt noe problemer med å gjort det heller. Og han gubben din er jeg helt sjokkert over,hva er i veien med han da?? Jeg synes du bør slutte å spørre han etter hjelp og heller ta avgjørelsene selv så kanskje han endelig skjønner hva som foregår. Jeg slutter aldri å bli sjokkert over hva voksne mennesker kan lire ut av seg jeg,oppførselsmessig også :o
vivi Skrevet 22. september 2004 #14 Skrevet 22. september 2004 Herregud, jeg ble helt sjokka :o Ikke utsett hverken deg eller barna dine for denne idiotiske svigerfamilien. Og.............kanskje revurder forholdet til sønnen deres? Skal ikke han være på din og ungenes side da? :klø: Vet ikke om jeg hadde ledd eller grått hvis en voksen person hadde geipt til meg. Det er FOR barnslig.........og total mangel på folkeskikk og respekt for mennesker. Sender deg en :klem2:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå