Gå til innhold

Hva legger dere i "Kjekk fyr?"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En fyr man like både personligheten og utsenede til. 

Hvem som faller i den kategorien vil varierer fra kvinne til kvinne.

Anonymous poster hash: 026b0...526
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Mi dialekt brukar ordet til fin personlegheit og fin utsjånad. Ein mann kan vera kjekk uavhengig korleis han ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det spørs helt hvilken kontekst det er i.

Med min mor så kan vi snakke om en kjekk fyr som en typisk bra og velstelt mann, gjerne med mørkt hår og høy.

Mens med venner så er en kjekk fyr for meg en badboy i caps og sæggebukser

Jeg kan også syntes folk på skolen er kjekke ut i fra at de har en bra personlighet, men kan da syntes de er kjekke som i å ville spleise en venninde med de, men ikke tiltrukket selv.

Anonymous poster hash: 1fb8e...9db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann jeg liker. Personlighet, fremtoning, utseende. Han trenger ikke være høy eller mørk, men hans personlighet og godhet må synes. Han må tørre å vise frem seg selv.

Eneste fysiske kravet jeg har, er at han er slank. Han skal se ut som han er aktiv ute i naturen.

Anonymous poster hash: e5ee2...3a8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke ordet så mye for jeg forbinder det med stereotypen for en kjekk mann (gutt) jeg ble presentert for gjentatte ganger i tidlige tenår, og ingen av disse synes jeg var noe særlig :P

Men bruker jeg ordet kjekk så bruker jeg det stort sett om en tiltalende personlighet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg sier at en fyr er kjekk, så mener jeg stor, høy, mørk, blå øyne.... Ja, alt som tiltrekker meg.

Anonymous poster hash: 25b8b...302
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man kaller noen en "kjekk fyr" blir det for meg det samme som når noen kaller noen en "kjekk jente", mao. at det er personligheten det snakkes positivt om. Sier noen at "han fyren er kjekk", er det snakk om et typisk sjarmørutseende, men også utstråling. Det er ihvertfall sånn jeg opplever at det uttrykket blir brukt av folk over 25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjekk fyr, det er en som er interessant, en som etter jeg har tenkt meg om kikker på med nye øyne, og vil gjerne bli kjent med. 

Anonymous poster hash: e3238...08d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjekk... For meg er en kjekk mann en veldig attraktiv person. Er dårlig å forklare. Så er er et par kjendis-eksempler:*

Kjekk: Bradley Cooper

Søt: Rupert Grint

Sexy: Adam Levine

(i mine øyne)

Jeg personlig liker søte menn. Altså, de som ser litt mer... uskyldig ut i utseende. Jeg er sammen med en mann som er en god blanding av kjekk og søt. Elsker det  :rodmer:

Endret av kjøttmeis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Jeg er sammen med en mann som er en god blanding av kjekk og søt. Elsker det  :rodmer:

Forstår hva du mener, det er akkurat som en kvinne bør være den perfekte balansen mellom søt og sexy. Heldig fyr siden du ser sånn på ham, da! 

Men unnskyld, jeg sporer av.

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig forskjell på dialekter her da. 

For meg går det kun på utseende. Fra Osloområdet.

Anonymous poster hash: f7f4a...893
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...