Gå til innhold

Hei

Anbefalte innlegg

Skrevet
Først vil jeg bare si at jeg ikke har noe imot at gutter har venninner og at jeg muligens overtenker hele greia. Jeg har truffet en gutt fra tinder et par ganger, ingenting har skjedd mellom oss enda men vi flørter litt da. Vi har pratet i rundt en måneds tid, men ikke møtt hverandre så mye fordi han har drevet og flyttet. Tingen er at han har ei venninne som han er mye sammen med, som i og for seg er helt greit, de lager mat sammen og sånt. Igår derimot så fortalte han at han hadde sovet skikkelig dårlig den natta fordi de hadde ligget to i senga hans og det var litt trangt. Han sa ikke hvem som hadde sovet over men jeg antok det var henne ettersom han nevnte at de hadde lagd middag sammen dagen før.

Jeg overtenker kanskje litt, men det virker jo nesten som om de holder på. For å være litt egoistisk så gidder jeg ikke bruke tid på han om han har noen andre i kikkerten. Jeg skal møte han igjen på lørdag, men hva mener dere. Overtenker jeg hele greia, skal jeg bare droppe han eller spørre han?

Anonymous poster hash: ed63e...fe3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ooops! Det skulle ikke være tittelen i det hele tatt! Tittelen skulle være "Overtenker jeg hele situasjonen?"

- TS

Anonymous poster hash: ed63e...fe3
  • Liker 3
Skrevet

Ja det virker litt som at de holder på , siden de deler seng. Han prøvde vel å få deg småsjalu med å fortelle deg det og at det var så trangt, kanskje!
Men uansett så har du jo ikke engang møtt han så du kan ikke kontrollere om han dater andre eller ikke, og du burde også holde tilbake følelsene dine inntil du har møtt han noen ganger sånn at du ikke blir sittende å overanalysere og legge mye følelser og stress inn i situasjoner som kanskje er helt harmløse og tilfeldige.

Anonymous poster hash: faa3b...168
  • Liker 2
Skrevet

Sårry, så nå at du skrev du hadde møtt han! Er det snakk om 9 ganger eller 2 ganger? Hvis siste, for tidlig å spørre han om han treffer andre, men du kan jo spørre "hva er egentlig greia med deg og hun?" neste gang han nevner hun og si at du syns det virker som de er kjærester, på en litt tullete måte. Hvis du har møtt han jevnlig så kan du helt sikkert spørre han om han dater andre eller vil satse på deg eller ikke.

Skrevet

Jeg hadde aldri gidda å datet (eller hatt noe på gang med) en dude som sover i samme seng som en annen jente. 

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som en fyr jeg vet om. Han er veldig aktiv på Tinder men har en puledokke som sover hos han noen ganger i uka. Han gir ikke slipp på henne, men vil ikke ha henne heller, og andre netter sover han hos sine nye flørter. Men de er gjerne bare flyktige flørter. Sjarmerende mann :P Men det er det som er problemet. Han vet han alltid klarer å sjarmere til seg damer så han gidder ikke sloss for de.

Så hold deg unna.

Anonymous poster hash: c57a9...e40
Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg liker kvinnelige venner jeg, men en er ikke "venner" lenger når man sover i samme, trange seng. 

Skrevet

Jeg dumpa en fyr jeg datet fordi han 2 ganger på en uke sov i seng med en venninne. Jeg er veldig sikker på at de kun var venner, men for meg ble det bare altfor rart. Begge gangene var det en helt fin sovesofa tilgjengelig.

Anonymous poster hash: 3d344...8ce
Skrevet

Jeg hadde heller ikke gidda. Det ender bare opp med sur mann eller sur venninene når du kommer inn i bilde som kjæreste.

Next!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Sårry, så nå at du skrev du hadde møtt han! Er det snakk om 9 ganger eller 2 ganger? Hvis siste, for tidlig å spørre han om han treffer andre, men du kan jo spørre "hva er egentlig greia med deg og hun?" neste gang han nevner hun og si at du syns det virker som de er kjærester, på en litt tullete måte. Hvis du har møtt han jevnlig så kan du helt sikkert spørre han om han dater andre eller vil satse på deg eller ikke.

misforstod.

edit

Endret av gjest 321
Skrevet

Nja.... nå vet jeg ikke om hva som er sant eller ikke.... Selv har jeg delt seng (bare sovet!) med en kompis flere ganger. Var ingen følelser der og vi var på ingen måte "sexkompiser".. 
Selv har jeg erfart andre steder i utlandet at det er vanligere enn i Norge at kvinner og menn omgås en del sammen som VENNER, selv om de har kjærester. Det er ikke like vanlig her i Norge da....

Jeg hadde sagt til han, om jeg var deg, at om han har ei anna i kikkerten så går jeg unna og ønsker han lykke til videre. At jeg ikke ønsker å forstyrre/forvirre han.. Men du har jo aldri møtt han, så du har egentlig ingenting å tape på om du sier farvel nå..

Gjest supernova_87
Skrevet

Det virker liksom litt rart at han skulle fortalt så åpent om det hvis de faktisk holdt på? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...