Gå til innhold

Freia Jellypopp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det virkelig krise i heimen! Jeg finner ikke Freia jellypopp-sjokoladen i noen butikker lengre, så jeg tror den skal ut av sortiment! Virkelig synd, for den har blitt favorittsjokoladen min... Hvis dere ser den i butikker i Bærum og Oslo hadde jeg satt stor pris på om dere sa ifra, det hadde virkelig reddet meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send melding til Freia og spør om den skal ut av sortimentet? :)

Anonymous poster hash: c40a4...678
Skrevet

Såvidt jeg har fått med meg er den allerede ute av sortimentet, så det er bare rester butikkene har på lager nå. Foreslår å spørre på lokalgrupper på facebook, det gjør folk her :)

Skrevet

Nei, har de fjernet den? Den som er så god.

Anonymous poster hash: 3b0df...165
Skrevet

Åh, håper noen fremdeles har noen av den igjen! Hva slags lokalgrupper skal man spørre på? :)

Skrevet

Har dere noe a la "Hjelp til alt mulig", slik som her i Bergensområdet? Mange som stiller den type spørsmål der. Eventuelt kan du sikkert spørre på kjøp og salgs-grupper, om du ikke finner noe annet.

Skrevet

Hm, finner ikke noen sånn gruppe for Oslo-området :( Får bare fortsette å lete i butikkene.

Skrevet

Hm, finner ikke noen sånn gruppe for Oslo-området :( Får bare fortsette å lete i butikkene.

Du kan jo bare ta kontakt i en annen gruppe og lage en avtale med noen som kan kjøpe inn for deg. Dette forutsetter jo betaling før innkjøp og oversendelse, men slik er det jo uansett. 

Anonymous poster hash: 44462...01c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...