Flynn Skrevet 17. september 2015 #1 Skrevet 17. september 2015 Nå er det virkelig krise i heimen! Jeg finner ikke Freia jellypopp-sjokoladen i noen butikker lengre, så jeg tror den skal ut av sortiment! Virkelig synd, for den har blitt favorittsjokoladen min... Hvis dere ser den i butikker i Bærum og Oslo hadde jeg satt stor pris på om dere sa ifra, det hadde virkelig reddet meg
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 Send melding til Freia og spør om den skal ut av sortimentet? Anonymous poster hash: c40a4...678
Thorn Skrevet 17. september 2015 #3 Skrevet 17. september 2015 Såvidt jeg har fått med meg er den allerede ute av sortimentet, så det er bare rester butikkene har på lager nå. Foreslår å spørre på lokalgrupper på facebook, det gjør folk her
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #4 Skrevet 17. september 2015 Nei, har de fjernet den? Den som er så god. Anonymous poster hash: 3b0df...165
Flynn Skrevet 17. september 2015 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2015 Åh, håper noen fremdeles har noen av den igjen! Hva slags lokalgrupper skal man spørre på?
Thorn Skrevet 18. september 2015 #6 Skrevet 18. september 2015 Har dere noe a la "Hjelp til alt mulig", slik som her i Bergensområdet? Mange som stiller den type spørsmål der. Eventuelt kan du sikkert spørre på kjøp og salgs-grupper, om du ikke finner noe annet.
Flynn Skrevet 18. september 2015 Forfatter #7 Skrevet 18. september 2015 Hm, finner ikke noen sånn gruppe for Oslo-området Får bare fortsette å lete i butikkene.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #8 Skrevet 18. september 2015 Hm, finner ikke noen sånn gruppe for Oslo-området Får bare fortsette å lete i butikkene. Du kan jo bare ta kontakt i en annen gruppe og lage en avtale med noen som kan kjøpe inn for deg. Dette forutsetter jo betaling før innkjøp og oversendelse, men slik er det jo uansett. Anonymous poster hash: 44462...01c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå