AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #1 Skrevet 17. september 2015 Noe av det verste med å plutselig få parfymeallergi må være det å måtte kaste all sminken min, og nå begynner jakten på ny! Har kjøpt sminke på sminke uten å lykkes, siden parfymestoffer kamufleres under mange forskjellige navn. Så veldig mye penger ramler rett ut av vinduet dessverre...... Jeg har dessverre den typen allergi som gjør at jeg blir skikkelig syk, så det jeg bruker på huden eller har rundt meg kan ikke lukte noen ting i det hele tatt...ingen parfyme/eteriske oljer ++ Er det flere parfymeallergikere her kanskje? ARTDECO reklamerer med parfymefrie produkter, som trygt kan brukes av allergikere står det. Ikke er produktene avskrekkende dyre heller:) Nilens jord har også, står det. Men noen som har testet disse da? Anonymous poster hash: 918a7...443
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 Velkommen i klubben! Her er flere tråder på duftømfintelighet, parfymeoverfølsomhet og lignende navn. Alle har det til felles at de ikke kan gjøre som de vil, fordi de reagerer på stoffer i produkter eller i luften, alternativt begge deler. Du bør vel egentlig venne deg til å ikke bruke sminke? Problemet er at det står allergitestet på produkter. Men hva testen viser er en stor hemmelighet. Roche Posay fra apoteket er utviklet qv franske hudleger, og skal være trygg i bruk, men om de er det for deg og ditt problem må du prøve for å rå svar på. Anonymous poster hash: 55d0e...6db
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #3 Skrevet 17. september 2015 Hvilke navn kamufleres det under? Parfyme er jo eteriske oljer. Anonymous poster hash: 92f78...ca2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå