Gå til innhold

Er det forbudt å kritisere USA her på KG ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker nesten slik.

Går jo nesten ikke ann å nevne USA. Før visse brukere kommer å anklager folk for å være Anti-Amerikanske.

Anonymous poster hash: 0b9e6...68a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt inntrykk er heller motsatt, at veldig mange har problemer med USA.

Anonymous poster hash: 0b68b...262
  • Liker 1
Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Virker nesten slik.  Går jo nesten ikke ann å nevne USA. Før visse brukere kommer å anklager folk for å være Anti-Amerikanske.    Anonymous poster hash: 0b9e6...68a

Du kan godt kritisere USA, det er et fritt land vi bor i, men kommer du med svada argumenter, må jeg får lov til å påpeke det.

Hilsen,

Amerikaner

Skrevet

Det går jo sport i å kritisere USA. Er jo standardargumentet til alle som ikke forstår seg på det som skjer i samfunnet, nemlig å skylde på USA.

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hvorfor så mange kritiserer USA, og ikke ser at USAs politikk er gjennomsyret av Israel-lobbyer som har beskjeftiget seg i utenrikspolitikken deres, i federal reserve, i lovgivning (AIPAC), i media. Hvorfor Amerikanerne ikke våkner snart og hiver ut Israel, det skjønner ikke jeg.

Anonymous poster hash: 0b5b3...18a
Skrevet

Lurer på hvorfor så mange kritiserer USA, og ikke ser at USAs politikk er gjennomsyret av Israel-lobbyer som har beskjeftiget seg i utenrikspolitikken deres, i federal reserve, i lovgivning (AIPAC), i media. Hvorfor Amerikanerne ikke våkner snart og hiver ut Israel, det skjønner ikke jeg.

Ja, da er det mye bedre at Hamas tar kontrollen i området der nede. Hadde sikkert vært kjempeflott, for alle parter..

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Lurer på hvorfor så mange kritiserer USA, og ikke ser at USAs politikk er gjennomsyret av Israel-lobbyer som har beskjeftiget seg i utenrikspolitikken deres, i federal reserve, i lovgivning (AIPAC), i media. Hvorfor Amerikanerne ikke våkner snart og hiver ut Israel, det skjønner ikke jeg. Anonymous poster hash: 0b5b3...18a

Jeg har vært våken hele mitt liv, om det skulle være noe tvil i ditt hode, og det aller dummeste USA kan gjøre er å slutte å samarbeide med Israel. Det skulle tatt seg ut om de begynte å samarbeide med islaminstene. Heldigvis, er ikke det du som kan stemme over there. Takk og pris for det.

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Ja, da er det mye bedre at Hamas tar kontrollen i området der nede. Hadde sikkert vært kjempeflott, for alle parter..

Ikke sant? Men det er kanskje det TS ønsker seg. :vetikke:

Skrevet

I alle dager? USA kritiseres da støtt, både her og andre steder. Det er vel knapt noe land, med unntak av enkelte rene terrorstater, som det er større aksept for at man hakker på enn USA.

Anonymous poster hash: ce98c...53a
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har vært våken hele mitt liv, om det skulle være noe tvil i ditt hode, og det aller dummeste USA kan gjøre er å slutte å samarbeide med Israel. Det skulle tatt seg ut om de begynte å samarbeide med islaminstene. Heldigvis, er ikke det du som kan stemme over there. Takk og pris for det.

Thank you merchant, you are my greatest ally.

Go die in more wars for me goyim.

• Liker 1
Skrevet

Hvem bryr seg? Jeg annerkjenner ingen av partene.

• Liker 1
Skrevet

Og så har du jo Sions Vises Protokoller og Illuminati og mye annet rart.

Vannvittig mye snusk fra de jødene der!

Hiv de ut!!

Skrevet

Og så har du jo Sions Vises Protokoller og Illuminati og mye annet rart.

Vannvittig mye snusk fra de jødene der!

Hiv de ut!!

Det er en fin stråmann du kommer med her, når jeg snakker om faktiske organisasjoner, og tendenserer for å plassere meg i "konspirasjonsland". Jaja.

moment-magazine-aug1996-jews_run_hollywo

Heldigvis er det ikke alle som suger de utvalgtes omskjærte, og flere våkner hver dag opp og forstår at den eneste gruppen som får lov å ha dobbelt borgerskap i USA ikke har gjort særlig mye greit.

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Det er en fin stråmann du kommer med her, når jeg snakker om faktiske organisasjoner, og tendenserer for å plassere meg i "konspirasjonsland". Jaja. moment-magazine-aug1996-jews_run_hollywo Heldigvis er det ikke alle som suger de utvalgtes omskjærte, og flere våkner hver dag opp og forstår at den eneste gruppen som får lov å ha dobbelt borgerskap i USA ikke har gjort særlig mye greit. Anonymous poster hash: 0b5b3...18a

Så du er imot både USA og Israel. Noen flere land? Hva med muslimske land?

Skrevet

Ikke sant? Men det er kanskje det TS ønsker seg. :vetikke:

Vis meg nøyaktig hvor jeg har skrevet at jeg det ?

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Vis meg nøyaktig hvor jeg har skrevet at jeg det ?   Anonymous poster hash: 0b9e6...68a

Hvis du leser nøye, svaret var til brukeren Example, ikke til deg.

Bare så du er klar over det, så er jeg stolt av å være amerikaner. Med andre ord, du argumenterer med feil person.

Jeg svarte deg på en høflig og saklig måte i innlegg nr 3. Du derimot latterliggjorde meg i innlegg nr 11. Synes du har bortkastet nok av min tid, så dette blir mitt siste innlegg i denne tråden.

Skrevet

Hvem bryr seg? Jeg annerkjenner ingen av partene.

Ingen som bryr seg om hvilke parter du annerkjenner i alle fall :)

Skrevet

Hvis du leser nøye, svaret var til brukeren Example, ikke til deg.

Bare så du er klar over det, så er jeg stolt av å være amerikaner. 

Du skev "Men det er kanskje det TS ønsker seg." TS = trådstarter 

Skrevet

Du skev "Men det er kanskje det TS ønsker seg." TS = trådstarter 

Sånn er det når du skriver som AB :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...