Gå til innhold

Hvor måler dere tempen?

10 stemmer

1. 1. Hvor måler dere tempen?

• Under armen
      0
    • I munnen
      8
    • I stumpen
      2

Anbefalte innlegg

Gjest xx girl xx
Skrevet

Jeg skal begynne å tempe i morgen. Og lurer på hvor det er best å tempe? Det er vel  i stumpen. Men hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I stumpen, selvfølgelig.

Anonymous poster hash: f0fea...894
Skrevet

I rumpen selvfølgelig

Anonymous poster hash: 714dc...991
Skrevet

Målte rektalt. Ikke så festlig, men når man først tar seg bryet med å våkne tidlig hver dag og ta tempen som det første man gjør, vil man jo få målinger som er gode nok til å brukes og tolkes:-) Jeg har regelmessig syklus, så jeg sjekket bare i 1 mnd for å få bekreftet at eggløsning skjedde når jeg forventet.

Skrevet

Synes det funker fint i munnen jeg :) Får fine kurver med temping i munn, og det føles mindre styrete enn  å skulle putte det i rumpa på morrakvisten.. Bare plasser termometeret godt under tunga. 

Gjest xx girl xx
Skrevet

Målte rektalt. Ikke så festlig, men når man først tar seg bryet med å våkne tidlig hver dag og ta tempen som det første man gjør, vil man jo få målinger som er gode nok til å brukes og tolkes:-) Jeg har regelmessig syklus, så jeg sjekket bare i 1 mnd for å få bekreftet at eggløsning skjedde når jeg forventet.

Jeg konkluderte med det samme. 

Takk for innspill :) 

Gjest Hjertesukk
Skrevet

Trodde det var vanlig å måle i vagina jeg! Det har jeg gjort :) får fine og nøyaktige målinger iallefall :)

Skrevet

Vaginalt

Anonymous poster hash: b196f...539

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...