Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tok 4 cytotec kl 13 men kjenner ingenting? Sist jeg gjorde dette begynte jeg umiddelbart å kaste opp og fikk forferdelige rier. Kan det være tegn på at de ikke fungerte nå? Første gangen var det etter MA i uke 9, nå er det bare for å rense ut blod så er ikke gravid.

Anonymous poster hash: bbc5d...218

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gangene jag har tatt cytotec har det tatt 2-4 timer før jeg har merket noe. Og har gjerne fulgt på med to til for å få ting i gang.

Anonymous poster hash: 23941...fcf
Skrevet

De gangene jag har tatt cytotec har det tatt 2-4 timer før jeg har merket noe. Og har gjerne fulgt på med to til for å få ting i gang.

Håper det skjer innen da, kjenner virkelig ingenting. Er ikke mye blod som skal ut men riene skal man jo kjenne uansett?! Skal holde et stort selskap på lørdag og er redd det plutselig kan begynne lørdag morgen eller noe. Fikk desverre ikke med flere piller :/

Skrevet

Har nå hatt stikk i korsryggen og kastet opp en gang i ca 2 timer, men selv menssmerter er verre, kan man virkelig ha så lite vondt? Første gangen var det så vondt at jeg ikke klarte å prate eller bevege meg.

Skrevet

Har nå hatt stikk i korsryggen og kastet opp en gang i ca 2 timer, men selv menssmerter er verre, kan man virkelig ha så lite vondt? Første gangen var det så vondt at jeg ikke klarte å prate eller bevege meg.

Jeg tok cytotec i forbindelse med MA i uke 11. Hadde ikke vondt, bittelitt murring, men langt i fra vondt. Fikk stadig tilbud om smertestillende, men det hadde jeg ingen behov for.

Skrevet

Jeg tok cytotec i forbindelse med MA i uke 11. Hadde ikke vondt, bittelitt murring, men langt i fra vondt. Fikk stadig tilbud om smertestillende, men det hadde jeg ingen behov for.

Takk for svarene dine. Blir veldig glad om dette har effekt så jeg slipper utskrapning, har jo blødd ihvertfall.

Skrevet

Vil anbefale deg å bevege deg masse, var det jeg fikk beskjed om på sykehuset, og det virket for meg hvertfall. Det stoppet opp hver gang jeg la meg ned, så jeg gikk rundt som en gal for å bli ferdig fortest mulig :)

Anonymous poster hash: 6c8ff...c30
Skrevet

Har nå hatt stikk i korsryggen og kastet opp en gang i ca 2 timer, men selv menssmerter er verre, kan man virkelig ha så lite vondt? Første gangen var det så vondt at jeg ikke klarte å prate eller bevege meg. Anonymous poster hash: bbc5d...218

Jeg hadde milde smerter da jeg fikk cytotec grunnet missed abortion. Grad 3 på en smerteskala fra 1-10 cirka. Det virket som bare det. Det kan likevel hende at du ikke har respondert når du merker så lite og har merket mye før. Det er jo slik at noen generelt merker mye når livmoren jobber, og andre lite, f.eks ved mens, men man kan også ha forskjellig smertenivå fra gang til gang.

Skrevet

I juli oppdaget de MA hos meg i uke 6-7. I løpet av fem uker fikk jeg 5 kurer med cytotec, både oralt og vaginalt. 20 tabletter uten noen smerter, og alt for lite blødning. Måtte utskrape restene i august, og legene fortalte meg at cytotec ikke alltid fungerer. De syntes det var merkelig at jeg ikke fikk noen smerter ettersom jeg tok så mange, men tydeligvis dårlig funksjon på min kropp.

Skrevet

Jeg prøvde tre kurer med cytotec etter min første MA, men det hadde null effekt på meg. Ble bare veldig dårlig/svimmel. Måtte inn til utskrapning til slutt. Fikk beskjed om at noen ikke har effekt, og neste gang gikk de rett til utskrapning pga tidligere opplevelser med cytotec.

Skrevet

Godt med litt erfaringer her. Da var det rart jeg hadde så vanvittig god effekt første gangen jeg tok det :klo: men er ikke lenge siden jeg fødte, kan jo være derfor? Håper bare ikke det begynner under selskapet :P og ønsker virkelig å slippe utskrapning siden jeg er i risikogruppe. Er mindre vondt nå enn i stad, men største blødningen hadde jeg faktisk i natt før cytotec etter jeg hadde fått den modningspillen, måtte skifte nattbind hver time da.

Skrevet

Godt med litt erfaringer her. Da var det rart jeg hadde så vanvittig god effekt første gangen jeg tok det :klo: men er ikke lenge siden jeg fødte, kan jo være derfor? Håper bare ikke det begynner under selskapet :P og ønsker virkelig å slippe utskrapning siden jeg er i risikogruppe. Er mindre vondt nå enn i stad, men største blødningen hadde jeg faktisk i natt før cytotec etter jeg hadde fått den modningspillen, måtte skifte nattbind hver time da. Anonymous poster hash: bbc5d...218

Kanskje du faktisk kvittet deg med mesteparten av blodet som skulle ut da, før Cytotec? Kanskje du få sjekket i morgen om det fortsatt er mye rester?

Skrevet

Kanskje du faktisk kvittet deg med mesteparten av blodet som skulle ut da, før Cytotec? Kanskje du få sjekket i morgen om det fortsatt er mye rester?

Håper det, hadde jo vært fantastisk om det ikke blir mer smertefullt enn dette!! Skal på kontroll på tirsdag :)

Skrevet

Blør masse men ingen klumper, kan jeg fortsatt håpe dette har hatt effekt? Fikk en stor klump i går men lurer på om det var pillerester.. Skal snart på kontroll men er så spent/nervøs.

Skrevet

Hadde MA. Tok cytotec og smerter og blødninger kom 6 timer senere. Grunnet rester måtte jeg gjøre det enda en gang, og da skjedde ingenting. Ble utskrapning til slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...