Gå til innhold

Urban Decay Naked kopi på ebay

Anbefalte innlegg

Skrevet

Palettene ser utrolig fine ut på bilder men når de koster 40 kroner og kommer fra Kina så er vel det nok til å styre unna? Har så lyst på en ordentlig fin palett som ikke er testet på dyr. Men UD og TheBalm er så utrolig dyre og elf sender ikke til Norge for øyeblikket..

Anonymous poster hash: 2f58c...ead
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du kjøper kopi er det en sannsynlighet for at disse er testet på dyr og heller ikke bra for huden din.

Thebalm er forresten ikke dyrt. Bare spar litt penger :)

Anonymous poster hash: f3c69...783

• Liker 3
Skrevet

Jeg har både det ekte fra Amerika og det falske fra ebay. Det ekte er helt magisk det falske er ubrukelig. Jeg trodde ikke det skulle være så mye forskjell.

Anonymous poster hash: 22add...728

Skrevet

w7 har ganske bra dupes.

Anonymous poster hash: 49ec2...9ce
Skrevet

Ja, når det bare koster 40 kr er det bare å styre unna. De ser kanskje ekte ut på bilder, men hadde ikke turt å kjøpe et så billig.

Skrevet

I Kina er det påbudt å teste all kosmetikk på dyr før det kan selges der. Jeg kjøper derfor aldri noe derfra. 

Anonymous poster hash: aff66...a21
  • Liker 2
Skrevet

Takk for svar dere. Ser blush har salg på TheBalm nå, jippi! Da blir det øyenskygge på meg :)

Anonymous poster hash: 2f58c...ead

• Liker 2
Skrevet

Man får kjøpt Urban Decay på Kicks tror jeg. 

Skrevet

Man trenger ikke å kjøpe den der UD paletten mer, det finnes billigere og like bra alternativer.

Skrevet

w7 har ganske bra dupes.

Jeg har w7 og den er utrolig bra. Jeg har en UD palett også (Basic matte-skyggene) og kvaliteten er veldig lik. Jeg kjøpte min w7 på amazon.

• Liker 1
Skrevet

Er elf egentlig et bra produkt?

Jeg ville ikke kjøpt sånt på ebay.

Anonymous poster hash: 16aa0...244

Skrevet

Er elf egentlig et bra produkt?

Jeg ville ikke kjøpt sånt på ebay.Anonymous poster hash: 16aa0...244

Alle ekte merker er trygge å kjøpe fra trygge selgere på ebay. Elf er et ordentlig merke og har bra og dårlige produkter som alle andre merker, uansett om de er kjøpt på ebay eller ikke.

Google er en fin ting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...