AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #1 Skrevet 17. september 2015 Jeg er opprinnelig kald mørkebrun i håret. I sommer valgte jeg å stripe det MYE. Ble en blondine, men med varme toner. Jeg fikk skryt, men likte det ikke. Tror det er alt det varme som gjør at jeg ikke likte det. Nå vurderer jeg farge det tilbake til en kald bruntone. Frisøren sier hun kan fikse det på null komma svisj. Men jeg undrer meg litt. Mon tro om jeg hadde sett bedre ut om det blonde håret var en kald tone? eller er det slik at vi faktisk kler best det håret vi er født med (evt en tone eller to opp eller ned)? Hva mener dere? Anonymous poster hash: 770f9...185
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 De fleste kler tonen de er født med best. Dvs varm eller kald. Men i disse tonene finnes uendelig mange nyanser som kan forbedre utseende betraktelig. Jeg er kald kommune/mørkeblond. Jeg kler kalde brune og hvite farger. Bommet med en varmere brunfarge en gang. Anonymous poster hash: 77fa1...0ed
Kragebein Skrevet 17. september 2015 #3 Skrevet 17. september 2015 Jeg kler i hvert fall ikke min naturlige hårfarge så godt. Nå er det mange år siden jeg har hatt den, men på gamle bilder ser at hudtonen min så mye mer flat og livløs ut. Jeg farger håret mørkere og varmere enn min naturlige farge, og det komplimenterer både hudtonen og øyenfargen min mye bedre.
fjellogvidde Skrevet 17. september 2015 #4 Skrevet 17. september 2015 Jeg har inntrykk av det. Jeg er godt fornøyd med min naturlige hårfarge. Jeg har mørknet en del de siste 20 årene, men har hele tiden likt fargen jeg har hatt. Ser en del som farger håret hele tiden fordi de mener de kler f.eks blondt bedre, men jeg pleier synes de kler sin egentlige farge bedre.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #5 Skrevet 17. september 2015 Jeg har min egen farge. For noen år siden pleide jeg farge det i kalde bruntoner, men ser at min naturlige farger som er brun med litt rødskjær kler meg bedre. Dessuten gir sola meg fine, lyse striper ved siden av ansiktet mitt hver sommer. :-) Anonymous poster hash: 94169...ad7
Gjest Tigress Skrevet 17. september 2015 #6 Skrevet 17. september 2015 Trur så og seie aldri eg har truffe nokon som ikkje har kledd best den naturlege fargen sin i alle fall. Dei fleste eg kjenner som fargar håret ville sett betre ut med noko som var nærare det dei har naturleg.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #7 Skrevet 17. september 2015 Ja, det gjør de, ihvertfall fram til de blir grå. Anonymous poster hash: 32bd5...f5e 2
Ruccula Skrevet 17. september 2015 #8 Skrevet 17. september 2015 Jeg kler min naturlige hårfarge med en vri altså enten litt lysere striper innimellom eller min naturlige farge gjort litt varmere. Men generelt har jeg en kald farge og kler ikke varmetoner 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #9 Skrevet 17. september 2015 Jeg kler ikke min farge. Den er blass og kjedelige, uten liv. Og alt for lys for min lyse hud. Jeg ser bare grå ut. Men jeg hadde rødt hår når jeg var liten, og jeg farger håret rødt i dag. Dog, en mørkere nyanse. Anonymous poster hash: 1b8a7...2c2 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #10 Skrevet 17. september 2015 Min naturlige hår farge er en middels mørk blond med oransje nyanser. Heter vel "light strawberry blonde" på engelsk, men jeg hater fargen har så lyst til å farge det. har prøvd å farge det hos både frisør og hjemmefarging og endte opp med et flott resultat, men begge gikk ut etter 1-2 vask Anonymous poster hash: 636ca...b5e
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #11 Skrevet 17. september 2015 Jeg kler ikke min farge. Den er blass og kjedelige, uten liv. Og alt for lys for min lyse hud. Jeg ser bare grå ut. Men jeg hadde rødt hår når jeg var liten, og jeg farger håret rødt i dag. Dog, en mørkere nyanse. Anonymous poster hash: 1b8a7...2c2 Tillater meg å tvile. Har hørt lignende uttalelser før, og har aldri vært enig. Å farge håret rødt er bare ingen god ide. Anonymous poster hash: a5146...0a6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #12 Skrevet 17. september 2015 Har hatt blondt, litt blondt, rødlig og flere brunfarger. Sluttet å farge og har nå min naturlige kalde askeblonde farge, endelig har jeg fargen jeg kler best, og får høre det mye Anonymous poster hash: 5bece...f6a 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #13 Skrevet 17. september 2015 Tillater meg å tvile. Har hørt lignende uttalelser før, og har aldri vært enig. Å farge håret rødt er bare ingen god ide.Anonymous poster hash: a5146...0a6 Jaha? Og hvorfor det? Du må tvile så mye du vil, jeg kler det ikke uansett hva du mener ut fra en tekst på et forum. Anonymous poster hash: 1b8a7...2c2 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #14 Skrevet 17. september 2015 Jaha? Og hvorfor det? Du må tvile så mye du vil, jeg kler det ikke uansett hva du mener ut fra en tekst på et forum.Anonymous poster hash: 1b8a7...2c2 Jeg har sett en god del kvinner som farger håret rødt. Og jeg har alltid syntes det var grusomt. Det finnes verre ting enn en "kjedelig" hårfarge. Det å bli for "spennende" eller "fargerik" er som oftest ikke spesielt kledelig. Anonymous poster hash: a5146...0a6 1
Berit Skrevet 17. september 2015 #15 Skrevet 17. september 2015 Jeg mener man kler best sin naturlige hårfarge 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #16 Skrevet 17. september 2015 Jeg har sett en god del kvinner som farger håret rødt. Og jeg har alltid syntes det var grusomt. Det finnes verre ting enn en "kjedelig" hårfarge. Det å bli for "spennende" eller "fargerik" er som oftest ikke spesielt kledelig. Anonymous poster hash: a5146...0a6 Hehehehe, for en latterlig uttalelse.. Ja, kanskje du har sett noen som har hatt en fæl hårfarging, men de aller fleste klarer å farge det fint. Og rød er den fineste fargen noen kan ha på håret,synes jeg. De fleste kler også en form for rødfarge i håret. Anonymous poster hash: 1b8a7...2c2 7
Skogkatten Skrevet 17. september 2015 #17 Skrevet 17. september 2015 Jeg er en av dem som ikke kler min naturlige hårfarge, og det er ikke bare jeg som mener det. Når jeg tenker meg om tror jeg ikke jeg har møtt noen som ville anbefale meg å gå tilbake til min naturlige farge. Naturlig har jeg en kald askeblond farge, men huden er helt lys med varme undertoner og øynene er veldig varme i olivengrønt. Den naturlige hårfargen tar fra meg farge, men jeg farger håret rødt og da får jeg farge. Og til deg som mener det aldri er en god idé å farge håret rødt, du har ikke møtt meg så det kan du kan ikke uttale deg om min hårfarge. Om du bare ikke liker rødt hår er en ærlig sak, men det betyr ikke at vi som farger håret rødt ikke kler det. 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #18 Skrevet 17. september 2015 Tillater meg å tvile. Har hørt lignende uttalelser før, og har aldri vært enig. Å farge håret rødt er bare ingen god ide.Anonymous poster hash: a5146...0a6 Rødt er jo nydelig! Skulle ønske jeg kledde det selv. Anonymous poster hash: e53c0...eee 3
Emelisse Skrevet 19. september 2015 #19 Skrevet 19. september 2015 Jeg er utrolig anonym med naturlig hårfarge. En litt mørkere tone er atskillig mer flatterende for både øyenfarge og hud for min del. 1
Gjest Honeyblossom Skrevet 19. september 2015 #20 Skrevet 19. september 2015 Min naturlige hårfarge er mørk askeblond eller noe sånt, men jeg har ikke hatt min naturlige hårfarge på nesten 7 år. Når jeg ser tilbake på gamle bilder så syns jeg at jeg kledde fargen som barn, men på bilder hvor jeg er eldre syns jeg ikke at jeg kler den i det hele tatt. Jeg har hatt mange forskjellige brunfarger, men nå de siste 2-3 årene har jeg farget det rødt og jeg syns det er den fargen jeg kler aller best og både venner og familie er helt enige med meg i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå