AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #1 Skrevet 17. september 2015 Jeg er en kvinne i starten av 20-årene som trener regelmessig. Jeg trener rumpe og bein en del, men har lyst til å stramme opp mage og armer og. Det eneste problemet er at jeg føler jeg fort ser stor ut. Trente mage i ca en uke, og har allerede six pack, noe jeg ikke vil ha. I fjor trente jeg armer i noen måneder og det ga meg ganske store biceps, jeg valgte derfor å slutte. Problemet er at armene mine fremdeles er store og jeg har noen blodårer på overarmen, som særlig kommer frem når jeg trener. Er det noe jeg gjør galt? Jeg vil ikke se ut som hulken heller... Anonymous poster hash: 4cedc...94b 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 Du er kanskje litt uheldig med genene dine, slik at du bygger muskler lettere enn vanlig for kvinner. Prøv å trene mer bevegelighet. Det kan gi mindre bulkete muskler. F.eks bytt ut en styrkeøkt i uka med yoga. Tren mindre styrke, da vil du heller ikke bygge så mye muskler. Tren mer utholdenhet i stedet (har du sett mange maratonløpere som ligner på hulken?) Finn tips om hvordan du bygger muskler og gjør det motsatte. Hvis tipsene sier mye vekt og få repetisjoner, ta lite vekt og mange repetisjoner. Øk fettprosenten din. Underhudsfett skjuler muskler, og er en av grunnene til at bodybuildere går ned i fettprosent før show. Sjekk tipsene mine med noen som har peiling før du gjør noe, for jeg bare synser ivei. Anonymous poster hash: f4fb3...1db
Charmander Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Skulle gjerne sett bilde her, du høres mer definert ut nesten enn massiv. 2
Maximillian Cohen Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 http://www.afpt.no/?page=15&title=trening&post=1250&rel=49 1
Trening Skrevet 8. august 2016 #5 Skrevet 8. august 2016 Den 17. september 2015 at 11.06, AnonymBruker skrev: Jeg er en kvinne i starten av 20-årene som trener regelmessig. Jeg trener rumpe og bein en del, men har lyst til å stramme opp mage og armer og. Det eneste problemet er at jeg føler jeg fort ser stor ut. Trente mage i ca en uke, og har allerede six pack, noe jeg ikke vil ha. I fjor trente jeg armer i noen måneder og det ga meg ganske store biceps, jeg valgte derfor å slutte. Problemet er at armene mine fremdeles er store og jeg har noen blodårer på overarmen, som særlig kommer frem når jeg trener. Er det noe jeg gjør galt? Jeg vil ikke se ut som hulken heller... Anonymous poster hash: 4cedc...94b Hei jeg syns du er superheldig som responderer bra på styrketreningen. Muskler og noen årer på jenter er jo bare rått!! Hvordan går treningen nå? 1
Krapylet Skrevet 8. august 2016 #6 Skrevet 8. august 2016 Er det dette man definerer som et luksus problem? Men seriøst, ser ikke dette som noe problem. Hvis en fyr blir frastøtt av dette er han ikke verd å samle på. Dessuten så er du fremdeles såpass ung at du trolig har en naturlig lav fettprosent på kroppen. Jeg kan trøste deg med at denne fettprosenten kommer til å øke med årene :D Enten du vil det eller ikke! Da blir muskler langt mindre synlige med en gang. Forøvrig synes jeg at en sterk og trent kvinnekropp ser veldig bra ut! 2
Trening Skrevet 8. august 2016 #7 Skrevet 8. august 2016 Hva er store armer? Har du målt omkretsen? Det er ikke bare noe du tror da? Uansett kult med jenter som har litt kjøtt og muskler på seg, veldig fint faktisk 1
Gjest Runforit Skrevet 8. august 2016 #8 Skrevet 8. august 2016 Den 17. september 2015 at 11.06, AnonymBruker skrev: Jeg er en kvinne i starten av 20-årene som trener regelmessig. Jeg trener rumpe og bein en del, men har lyst til å stramme opp mage og armer og. Det eneste problemet er at jeg føler jeg fort ser stor ut. Trente mage i ca en uke, og har allerede six pack, noe jeg ikke vil ha. I fjor trente jeg armer i noen måneder og det ga meg ganske store biceps, jeg valgte derfor å slutte. Problemet er at armene mine fremdeles er store og jeg har noen blodårer på overarmen, som særlig kommer frem når jeg trener. Er det noe jeg gjør galt? Jeg vil ikke se ut som hulken heller... Anonymous poster hash: 4cedc...94b Her må jeg nesten se bilde for å tro på deg.
Trening Skrevet 8. august 2016 #9 Skrevet 8. august 2016 2 timer siden, Runforit skrev: Her må jeg nesten se bilde for å tro på deg. Enig 😊👍😉💪🏻💪🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå