Gå til innhold

3årsdag i leieavtale - leker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vi får 15 unger på besøk, og har planer for mat, bord osv. Men så begynner jeg å lure på om vi trenger å ha leker med, altså klosser / Lego / biler eller noe annet? Eller er det kanskje nok for dem med hotdog, kake, og fiskedam?

Anonymous poster hash: d1882...c63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av erfaring med mange barnebursdager synes jeg ofte leker skaper krangling mellom barn på den alderen. Hvem får den og den bilen osv.. Men dette er jo ulikt fra barn til barn, så vanskelig å si :)

Anonymous poster hash: cf633...fd6

Skrevet

Mener du leid lokale? Jeg vil absolutt tro det er lurt med et par leker, hvis ikke, kan ungene lett bli rastløse og begynne å herje med de andre tingene som fins i lokalet. Vi hadde første bursdag i leid lokale, og da laget vi til et tegnebord (dekket bordet med papir og la frem ekstra papir, fargeleggingsark og farger) og hadde i tillegg noen bøker og litt andre leker. Da slipper dere å måtte organisere så mye lek også.

Skrevet

Blås opp masse ballonger. Da blir det ikke krangling om den ene eller den andre leken. Og ha en solid plan for leker. Frilek for 15 barn i den alderen pleier ikke å fungere bra i bursdag ( da er de så hauset opp 😅)

Skrevet

Ha en aktivitet som dere drar med ungene på. Barn elsker å leke med voksne.

Skrevet

Ha med en kasse med biler om det passer for alderen. Noen kan trenge å trekke seg litt unna aktivitetene en stund. Kanskje det er lekeplass utenfor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...