AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #1 Skrevet 17. september 2015 Forrige semester la jeg merke til en av guttene i forelesningen fordi jeg ofte tok han i å stirre på meg. Han kunne stå 30 meter unna og følge meg med blikket helt til jeg gikk forbi. Ofte snudde han seg for å få et ekstra blikk under selve forelesningen. For noen uker siden så han meg sammen med en annen gutt i byen, En kompis som jeg tuller mye med, og vi har ofte nærkontakt i form av at vi tar på skuldrene til hverandre osv når vi prater sammen. Etter at han så oss sammen har han totalt oversett meg. Han ser den andre veien når jeg går forbi og vi har ikke fått øyenkontakt siden. Det plager meg fordi jeg synes denne gutten i forelesningen er kjekk. Jeg kjenner han ikke i det hele tatt, har aldri snakket med han. Vi har ingen felles bekjente. Hva tror dere skjedde? Var han først interessert og mistet interessen over natten? Hva bør jeg gjøre? Anonymous poster hash: 0bbbc...c88
Okapi Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 Du kan jo, tja, si noe? Kanskje han synes du virket interessant, men ga opp da han (trodde han) fant ut at du var opptatt. 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #3 Skrevet 17. september 2015 Har du noen gang snakket med ham? Ta kontakt og bli kjent! Anonymous poster hash: 9b0e4...7a9 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #4 Skrevet 17. september 2015 Har du noen gang snakket med ham? Ta kontakt og bli kjent! Anonymous poster hash: 9b0e4...7a9 Nei, har aldri snakket med han. Vi går ikke samme linje, og vi har bare denne ene forelesningen sammen. Jeg føler det ville vært unaturlig å ta kontakt? Og tror du ikke han kanskje bare har mistet interessen? Anonymous poster hash: 0bbbc...c88
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #5 Skrevet 17. september 2015 Nei, har aldri snakket med han. Vi går ikke samme linje, og vi har bare denne ene forelesningen sammen. Jeg føler det ville vært unaturlig å ta kontakt? Og tror du ikke han kanskje bare har mistet interessen? Anonymous poster hash: 0bbbc...c88 Hvordan skal mennesker bli kjent hvis de synes det er "unaturlig" å ta kontakt med hverandre? Hvordan har du i det hele tatt fått deg venner, om det er holdningen? Gå bort og start en samtale! Det skjer ikke noe farlig av det. Det desidert verste som kan skjer er at han avviser deg og du er tilbake akkurat der du er nå. Anonymous poster hash: 9b0e4...7a9 3
Sandie Skrevet 17. september 2015 #6 Skrevet 17. september 2015 Har dere forelesning sammen kan du jo kontakte ham og ta utgangspunkt i noe som har med faget eller forelesningen å gjøre.Så går sikkert resten av samtalen av seg selv.
Compaq Skrevet 17. september 2015 #7 Skrevet 17. september 2015 "Hei! Jeg heter xxxx. Hva synes du om forelesningen?" Start der du.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #8 Skrevet 17. september 2015 Hvis han har glodd på deg hele forrige semester og fortsetter nå, og plutselig ser deg med en mann, så forstår jeg at han ikke gidder å glo lenger siden han mest sannsynlig antar at det var kjæresten din eller rett og slett har mista interessen siden du ikke har tatt opp kontakten med han når han har glodd så lenge. Hvis du syns han er så kjekk, så snakk med han davel Anonymous poster hash: 5eae0...1ea 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå