Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2004 #1 Skrevet 20. september 2004 Greit! Jeg har ikke tenkt å gi meg, men 2 ganger før har jeg blitt pierca der, begge gangene med ring, men huden min presset dem bare ut igjen. 1. Er det "farlig" å ta en tredje gang? 2. Er det lurere og mindre sjanse for at den blir presset ut med stang?
maki Skrevet 20. september 2004 #2 Skrevet 20. september 2004 spør heller på et studio, de bør jeg har peiling på hva de driver med
Carmen_ Skrevet 20. september 2004 #3 Skrevet 20. september 2004 spør heller på et studio' date=' de bør jeg har peiling på hva de driver med [/quote'] Samme ville jeg gjort
-Fisken- Skrevet 20. september 2004 #4 Skrevet 20. september 2004 Hva om du prøver med sånn annen.. hm, stang er det det det heter? Sånn med diamant nederst. Jeg kan tenke meg at du er ganske tynn, og da funker det dårlig med ring, den vil stå rett ut. Men som de andre sa; hør på et studio.
ivanka Skrevet 20. september 2004 #5 Skrevet 20. september 2004 hvis kroppen din har støtt ut piercing to ganger på samme sted, må du bare regne med at det kommer til å gjenta seg. det er vel ikke farligere en tredje gang enn de to før, men passe meningsløst siden kroppen din sier fra at den ikke vil ha piercing på dette stedet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå